ورزش

پزشکان نگران یامال: به این بچه رحم کنید

حداکثر احتیاط برای پدیده

باشگاه بارسلونا نگران مصدوم شدن لامین یامال است و قرار شده در مورد دقایق حضور او در زمین نهایت احتیاط اعمال شود.

به گزارش “ورزش سه”، ظهور زودهنگام لامین یامال، اگرچه ممکن است یک اتفاق فوق العاده برای بارسا به نظر برسد، اما یک سری مشکلات را نیز به همراه دارد. اینکه یک پسر 16 ساله در حال رقابت در فوتبال نخبگان است، یک ناهنجاری مطلق محسوب می شود که ممکن است به ضرر یامال باشد.

اولین کسانی که تمام مراحل رشد این مهاجم جوان را زیر نظر دارند، اعضای تیم پزشکی باشگاه بارسلونا هستند. در 16 سالگی، ماهیچه ها هنوز به طور کامل رشد نکرده اند، به ویژه رباط ها، عناصری که بین 19 تا 20 سالگی کاملا شکل می گیرند.

پزشکان نگران یامال: به این بچه رحم کنید

بر این اساس پزشکان با هدف به حداقل رساندن خطرات آسیب دیدگی، یک برنامه تمرینی انفرادی برای یامال تهیه کرده اند. به همین ترتیب، باید میزان دقایق حضور او در زمین از الان تا پایان فصل مدیریت نیز مدیریت شود و از ژاوی خواسته اند تا او در همه بازی ها به میدان نرود یا حداقل 90 دقیقه کامل بازی نکند.

هدف اول، جلوگیری از تکرار معضلات مربوط به آنسو فاتی و پدری است. از این رو، باشگاه از فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده است که یامال یا در یورو 2024 یا در المپیک به میدان برود.

2003923

تا اینجای فصل یامال 40 بازی انجام داده و در مجموع 2207 دقیقه در میدان بوده است. از این حیث او نهمین بازیکن بارسلونا محسوب می شود.

هیچ کس شک ندارد که یامال در بازی مقابل پاری سن ژرمن و ال کلاسیکو بازیکنی حیاتی خواهد بود، اما تیم پزشکی توصیه کرده که در این دو بازی نیز در مورد یامال حداکثر احتیاط اعمال شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا