ورزش

پست روحیه‌بخش کاپیتان بارسا: حالا متحدتر از همیشه!

سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، با منتشر کردن عکسی تیمی از آبی و اناری‌ها، متنی احساسی و روحیه بخش برای تیمش منتشر کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، در ادامه عملکرد نه چندان خوب بارسلونا در فصل جاری، این تیم در ماه ژانویه بدترین روزهای خود را سپری کرد و فینال سوپرجام اسپانیا را با نتیجه 4-1 به رئال مادرید واگذار کرد و به دنبال آن توسط اتلتیک بیلبائو از کوپا دل ری هم با شکست 4-2 حذف شد. این تیم بلافاصله بعد از این حذف در لالیگا هم بازی خانگی را مقابل ویارئال در شب کابوس وار خط دفاعی 3-5 واگذار کرد تا ژاوی در نشست خبری بعد از این بازی اعلام کند که دوست ندارد مشکلی اضافه برای باشگاه باشد و در تابستان تیم را ترک خواهد کرد.

بعد از این خبر بارسایی‌ها تا حدی به خودشان آمدند و موفق شدند در دو بازی پیاپی مقابل آلاوس و اوساسونا در لالیگا به پیروزی برسند. گفته می‌شود این تیم برای فتح لیگ قهرمانان اروپا هم هدف گذاری ویژه‌ای کرده است و می‌خواهد به هر قیمتی فصل بد خود را زنده کند.

1987458

در چنین شرایطی سرخی روبرتو با انتشار پستی در اینستاگرام به همراه تصویری از حلقه اتحاد بازیکنان بارسا نوشت: “پس از سپری کردن ماه بسیار سخت ژانویه، ما حالا متحدتر از همیشه هستیم. ما تمام این 4 ماه باقی مانده از فصل را تا آخر برای همه شما و سرمربی خواهیم جنگید.”

به گفته خبرگزاری رلوو، سرخی روبرتو رابطه بسیار خوبی با ژاوی دارد و بعد از سخنان ژاوی از او در خواست کرده که در تصمیمش برای استعفا در تابستان تجدید نظر کند که البته امکان پذیر نخواهد بود. به گفته رلوو، روبرتو حتی بعد از این تصمیم ژاوی برای ترک بارسا، در مورد تمدید قراردادش با این باشگاه کاتالانی دچار تردید شده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا