ورزش

پسر در راه پدر: سمپدوریا شیفته مانچینی است

پسر روبرتو مانچینی، که اسطوره باشگاه سمپدوریا محسوب می‌شود، به این باشگاه ایتالیایی پیوست و ممکن است به زودی به عنوان مدیر ورزشی مشغول به کار شود.

به گزارش “ورزش سه”، آندره‌آ مانچینی، پسر 30ساله روبرتو مانچینی، به عنوان رئیس بخش استعدادیابی به باشگاه سابق پدرش سمپدوریا پیوست. رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند هدف اصلی سمپدوریا این است که از آندره‌آ مانچینی به عنون مدیر ورزشی استفاده کند.

روبرتو مانچینی از اسطوره‌های باشگا سمپدوریا به حساب می‌آید و به مدت پانزده سال در این تیم بازی می‌کرد. حالا پسر روبرتو که هنوز به 31سالگی نرسیده و خیلی زود با فوتبال خداحافظی کرده به باشگاه پدرش می‌پیوندد تا در سمپدوریا مدیریت کند.

1895805
مانچینی پدر در دوران درخشش با پیراهن سمپدوریا

آندره‌آ مانچینی در آکادمی باشگاه‌های مونزا و اینتر و بولونیا پرورش پیدا کرد و در تیم‌های رده‌های سنی این سه باشگاه بازی کرد. او همچنین مدتی به عنوان بازیکن عضو باشگاه‌های اولدهام، منچسترسیتی و وایادولید بود و سپس به آمریکا رفت تا به مدت چند فصل در دی‌سی‌یونایتد و کاسموس بازی کند.

مانچینی پسر اما خیلی زود تصمیم گرفت وقت خداحافظی با فوتبال به عنوان بازیکن فرا رسیده است. آندره‌آ ابتدا سعی کرد به عنوان مدیر برنامه‌ها فعالیت کند اما در ماه مارس 2018 پروانه مدیریت ورزشی دریافت کرد و تصمیم گرفت به عنوان مدیر فوتبالی مشغول به کار شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا