ورزش

پنجره استقلال به زودی باز خواهد شد/ واکنش به بدهی کلان آبی‌پوشان

سمیعی عنوان کرد؛

سخنگوی باشگاه استقلال با بیان اینکه مشکل باشگاه سانتاکلارا حل شده است گفت: پنجره نقل و انتقالات استقلال بزودی باز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید سمیعی پس از تساوی دو بر دو مقابل مس رفسنجان گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما متاسفانه توپ هایمان به گل نرفت و نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم اما به دیدارهای آینده امیدواریم و باید بازیهای باقی مانده را با برد به پایان برسانیم.

وی در خصوص بدهی باشگاه استقلال به سانتاکلارا هم گفت: مشکل ما با این باشگاه حل شده و هیچ مورد خاصی هم وجود ندارد ضمن اینکه پنجره نقل و انتقالات استقلال به زودی باز خواهد شد.

سمیعی در پاسخ به این پرسش که قبل از پایان سال بازیکنان استقلال نسبت به مطالباتشان گله داشتند گفت: این مشکل هم به زودی حل خواهد شد. سمیعی در خصوص اینکه گفته می شود استقلال ۳۶ میلیارد به سازمان لیگ بدهکار است گفت این رقم ها افسانه ای است و من نمی دانم چه کسانی چنین بحث هایی را مطرح می کنند.

وی افزود: ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا استقلال با آرامش به کارش ادامه دهد اما برخی ها به دنبال حاشیه سازی برای تیم هستند و نمی خواهند که استقلال آرامش داشته باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا