ورزش

پورتو به دنبال جذب هافبک مغضوب ژاوی

نیکو گونزالس هم‌تیمی طارمی می‌شود؟

نیکو گونزالس، هافبک بارسلونا، که مورد توجه ژاوی قرار ندارد، چهار پیشنهاد از تیم های اسپانیایی و یک پیشنهاد از پورتو دارد.

به گزارش “ورزش سه”، نیکو گونزالس 21 ساله قرار بود جانشینی مناسب برای سرخیو بوسکتس باشد. او که دو فصل پیش توانست برای اولین بار بازی در تیم اول بارسا را تجربه کند، فصل گذشته را قرضی در والنسیا توپ زد و کادر فنی این تیم نیز از او راضی بودند ولی در قرارداد نیکو بند خرید نبود و او در پایان فصل به بارسا برگشت. 

1893144

نیکو فصل قبل در مقطعی از ناحیه انگشتان پا مصدوم شد و برای او دوری سه ماهه را پیش‌بینی کرده بودند اما در نهایت او پس از یک ماه برگشت و در بازی برابر اوساسونا 18 دقیقه بازی کرد و مورد تشویق نیز قرار گرفت. دیروز اسپورت نوشت که ژاوی همچنان علاقه ای به نیکو ندارد و باشگاه قصد دارد او را برای دومین فصل متوالی قرض بدهد.

1893146

در همین رابطه آاس گزارش داد که برای نیکو چهار پیشنهاد از اسپانیا و یک پیشنهاد از خارج از لالیگا رسیده است. والنسیا، رئال بتیس، ویارئال و سوسیداد او را قرضی می خواهند و پورتو نیز نیکو را می خواهد. 

بارسلونا بعید است که نیکو را با بند خرید به تیمی دیگر واگذار کند و در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهادات است. باید دید نظر نهایی خود نیکو چه خواهد بود و همچنان در لالیگا به فوتبالش ادامه خواهد داد یا راهی پورتو شده و هم‌تیمی مهدی طارمی می شود. او در پورتو و سوسیداد، شانس بازی در لیگ قهرمانان را خواهد داشت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا