ورزش

پورعلی‌گنجی: کار من تمارض کردن نیست

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک قران پاداش و درصدی از قرارداد امسال‌مان را نگرفته‌ایم.


به گزارش ایلنا، مرتضی پورعلی گنجی درمورد برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در اولین هفته لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر ۳ امتیاز بازی را گرفتیم اما حیف که هواداران کنار ما نیستند و انگیزه‌ای برای بازی کردن نداریم. امیدوارم از این تصمیم صرف نظر کنند و از این به بعد با حضور هواداران‌مان بازی کنیم و ببریم.

وی درمورد اینکه آیا برخورد میلاد فخرالدینی با خودش در نیمه اول جدی بود، پاسخ داد : خدا را شکر چیزی نشد اما به جان خودم قسم می‌خورم که ضربه‌اش به من نخورد. کار من تمارض کردن نیست. 

مدافع پرسپولیس درمورد وضعیت فعلی این تیم، عنوان کرد: کسی که از درون تیم خبر دارد می‌داند واقعا وضعیت خوب نیست. امیدوارم به استقلال و پرسپولیس که تیم‌های مردمی این کشور هستند، رسیدگی شود. از سال گذشته هیچ پاداشی نگرفتیم در حالی که ۳ قهرمانی آوردیم. قهرمان شدن کار راحتی نیست و کلی زحمت و تلاش می‌خواهد. یک قران پاداش نگرفته‌ایم. هرچند برای هواداران بازی می‌کنیم اما باید یک انگیزه‌ای باشد‌. از قرارداد امسال هم هیچ چیز نگرفته‌ایم و امیدوارم مدیریت و همه دست به دست هم بدهند تا مشکلات حل شود و در کنار هم بیشتر موفق باشیم.

پورعلی‌گنجی درخصوص بازی کردن کنار محمد حسین کنعانی‌زادگان برای اولین بار در ترکیب پرسپولیس و اینکه آیا بازی در کنار این مدافع را ترجیح می‌دهد یا گولسیانی، گفت: پرسپولیس متکی به بازیکن نیست. حسین بازیکن تیم ملی و خوب است. گولسیانی هم خوب است. فرشاد فرجی هم هست و علی نعمتی هم می‌تواند در دفاع وسط بازی کند. همه در کنار هم یک تیم خیلی خوب را تشکیل می‌دهیم و هرکس بازی کند، بهترین خودش را می‌گذارد‌.

وی ادامه داد: من هم بازی کنم یا نکنم به جان عزیزترین‌هایم دوست دارم پرسپولیس ببرد. آرزوی موفقیت و سلامتی برای کل اعضای تیم دارم. هرچند دوست دارم بازی کنم اما از طرفی دوست دارم تیم نتیجه بگیرد. 

مدافع پرسپولیس درخصوص اینکه نرفتن علیرضا بیرانوند به استقلال خیال او و سایر مدافعان سرخ‌پوش را هم راحت کرد، توضیح داد: همه  علیرضا را می‌شناسید و می‌دانید پسر فوق‌العاده بیستی است. خود من هر روز با او صحبت می‌کردم و مطمئن بودم تصمیم رفتن به استقلال را نمی‌گیرد اما از اینکه پشت ما است، دلمان قرص است. امروز هم دیدید تیم خوبی بازی کرد و او هم یک توپ خیلی خوب را درآورد. از این دست‌ خداها را درآورد و آن توپ را به خوبی دفع کرد. خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم و از اینکه بیرانوند همچنان با ما است، خیلی خوشحال هستیم.

پورعلی‌گنجی درمورد اینکه برخلاف فصل گذشته از ابتدای فصل در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و همچنین غیبت هواداران در بازی با آلومینیوم، توضیح داد: به خاطر صادر نشدن ITC فصل گذشته نتوانستم ۳ دیدار اول را بازی کنم اما همانگونه که وحید طالب‌لو در برنامه فوتبال برتر گفت ویترین و سرمایه استقلال و پرسپولیس هوادارانشان هستند. با تمام احترام اگر هواداران نباشند، هیچ چیز نداریم. این ۲ تیم مردمی باید پر از برکت، نعمت و امکانات باشند. اگر قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر باشد بهتر است به مشهد یا جایی برویم که تماشاگر داشته باشیم. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد‌.

 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا