ورزش

پورعلی گنجی در تمرین نساجی (عکس)

مرتضی پورعلی گنجی که دوران نقاهت خود را پشت سر می گذارد اینروزها در تمرینات نساجی حاضر می شود تا با تمرین در کنار شاگردان ساکت الهامی به شرایط ایده آل و آرمانی خود بر گردد.

به گزارش “ورزش سه”، این اولین بار نبود که مرتضی پورعلی گنجی مدافع مازنی تیم ملی فوتبال ایران در تمرین تیم نساجی حاضر می شد و هفته هاست با حضور تمرین تیم زادگاهش تلاش می کند سریعتر به شرایط بازی و مسابقه برگردد. اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی هم در یک حرکت خوب از این مدافع برای حضور در اردوی تیم ملی در بازی پایانی دعوت کرده بود تا مرتضی بار دیگر در حال و هوای اردوی تیم ملی قرار بگیرد و با این شرایط به نظر می رسد این بازیکن تا شروع جام جهانی شرایط بازی در ترکیب تیم ملی را پیدا کند.

مرتضی پورعلی گنجی که با باشگاه شنزن چین قرارداد دارد در تلاش برای جدایی از این باشگاه آسیایی است و در صورتی که این اتفاق محقق شود این احتمال وجود دارد فصل آینده فوتبال خود را در یکی از تیم های اروپایی دنبال کند. البته او صحبت هایی هم با باشگاه پرسپولیس داشته است و چنانچه نتواند بعد از رهایی کامل از بند آسیب دیدگی راهی یک تیم اروپایی شود ممکن است پیراهن تیم پرسپولیس را برتن کند.

او دیروز بعد از حضور در تمرین تیم نساجی صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی را به ساکت الهامی و شاگردانش تبریک گفت.

 

 

عکس: مهدی افشاری

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا