ورزش

پورموسوی: قیمت بازیکنان بسیار بالا است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید سال اول سال بسیار سختی برای ماندن است.

پورموسوی: قیمت بازیکنان بسیار بالا استبازیکنان بسیار بالا است " class="mauto block">


به گزارش ایلنا، سیداکبر پورموسوی در نشست پیش از بازی با  شمس آذر در هفته اول لیگ برتر، اظهار کرد: با توجه به اینکه منتظر مشخص شدن بودجه باشگاه و پرداخت بدهی برخی از بازیکنان بودیم، فصل را با تاخیر آغاز کردیم. 

وی افزود: برنامه ما به این شکل بود که تعدادی از بازیکنان از تیم جدا شوند و به دنبال جذب یک سری بازیکن جدید بودیم و با توجه به شرایط باشگاه حدود ۱۰ تا ۱۲ روز دیرتر کار را آغاز کردیم.

پورموسوی عنوان کرد: با همدلی که وجود داشت و براساس بضاعت مالی توانستیم تعدادی بازیکن را جذب و تمرینات خود را برگزار کنیم و دو اردوی بسیار خوب نیز در تهران داشتیم و امیدواریم برای مسابقات آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه سال اول سال بسیار سختی برای ماندن است، گفت: با توجه به اینکه فصل گذشته کمتر از بازیکنان بومی استفاده کردیم امسال تلاش شده تا از استعدادهای بومی بیشتر استفاده کنیم.ما در فصل اول به دنبال ثبات و بقا در لیگ هستیم.

پورموسوی ادامه داد: لیست اولیه خرید باشگاه ۱۱ نفر بود که هیچ کدام پای میز مذاکره نیامدند و اولویتشان استقلال خوزستان نبود اما وقت را از دست ندادیم و با تهیه یک لیست دیگر وارد بازار نقل و انتقالات شدیم و اگر بخواهیم با بازیکنان جوان تیم بازی کنیم بالای ۸۰ درصد از تیم امسال بومی است.

وی افزود: قیمت بازیکنان واقعا بالا است. متاسفانه شرایط مالی به فوتبال در حال ضربه زدن است و قیمت ها به صورت کاذب بالا است. در بسیاری از تصمیمات فدراسیون کارشناسی دقیقی انجام نداده است.

 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا