ورزش

پی‌اس‌جی جنگ با رئال را علنی کرد!

افزایش رقم پیشنهادی برای لنی یورو

پی اس جی حالا به صورت جدی وارد رقابت با رئال برای خرید لنی یورو از لیل شده است.

به گزارش “ورزش سه”، لنی یورو، مدافع تیم جوانان فرانسه و باشگاه لیل، که سابقه بازی ملی برای بزرگسالان فرانسه را نیز دارد و دومین فصل موفقش در لیگ کشورش را با موفقیت پشت سر گذاشت، مدت‌هاست مورد علاقه رئال مادرید قرار دارد.

رئال از دو سال پیش یورو را زیر نظر دارد و هدف این است که همین تابستان برای جذب او اقدام کند. با توجه به وضعیت نامعلوم ناچو و مصدومیت داوید آلابا، رئال قصد تقویت خط دفاعی خود را دارد و یورو بازیکنی است که روی او به جمع‌بندی نهایی رسیده‌اند.

پی‌اس‌جی جنگ با رئال را علنی کرد!

از قرارداد یورو با لیل فقط یک سال دیگر باقیمانده، با این حال باشگاه فرانسوی برای فروش او 60 میلیون یورو می خواهد. این رقمی نیست که رئال برای بازیکنی 18 ساله که یک سال از قراردادش باقیمانده هزینه کند. 

طبق ادعای رسانه های اسپانیا رئال امیدوار است لیلبا رقمی نزدیک به 50 میلیون یورو به این مدافع جوان اجازه جدایی بدهد ولی رئال یک مشکل بزرگتر دارد.

در حالی که لیورپول و یونایتد نیز یورو را می خواهند ولی در رقابت با رئال عقب هستند، لوپاریزین نوشت که پی اس جی حاضر است 60 میلیون یوروی مدنظر لیل برای لنی یورو را بپردازد.

2044578

پی اس جی که امسال دید چطور امباپه رایگان به رئال رفت و در سه سال گذشته دوئل برای ادواردو کاماوینگا و شوامنی را نیز به رئال باخته، نمی خواهد یورو را از دست بدهد. این رسانه نزدیک به پی اس جی نوشت که با اصرار لوئیس انریکه پاریس حاضر است رقم موردنظر لیل را بدهد و مدافع آینده دار را بخرد. به این ترتیب رقابت اصلی برای یورو بین رئال و پی اس جی خواهد بود. از یورو به عنوان رافائل واران جدید فوتبال فرانسه نام برده می شود. 

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا