ورزش

پیام امره جان به ستاره غایب: جایت را به خوبی پر می‌کنم

امره‌ جان پس از جایگزینی الکساندر پاوولویچ در لیست تیم ملی آلمان برای یورو ۲۰۲۴، احساسات خود را بیان کرد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از التهاب لوزه پاولوویچ این بازیکن نتوانست در تمرینات تیم ملی آلمان شرکت کند و بعد از چند روز که پزشکان وضعیت او را بررسی کردند، در نهایت این تصمیم گرفته شد که از لیست ژرمن‌ها برای یورو ۲۰۲۴ خط بخورد و امره جان جای او را پر کند.

ستاره بروسیا دورتموند که در بازی با اسکاتلند موفق به گلزنی شد درباره شرایط پاوولویچ گفت:«من واقعاً برای او متأسفم و آرزوی بهبودی سریع دارم. این پسر مطمئناً سزاوار حضور در اینجا بود.»

او همچنین ادامه داد:«من شخصاً او را نمی‌شناسم، اما شنیده‌ام که او یک پسر فوق‌العاده است. فکر می‌کنم او در آینده در بسیاری از تورنمنت‌ها بازی خواهد کرد.»

پیام امره جان به ستاره غایب: جایت را به خوبی پر می‌کنم

در پایان، امره جان افزود:«بعد از تورنمنت با او صحبت خواهم کرد. هدف هر دوی ما شاد کردن مردم است و مطمئنم او هم از بازی و گلزنی من خوشحال شده است. همانطور که گفتم او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و تمام تلاشم را انجام می‌دهم که جایش را به خوبی پر کنم.»

تیم ملی آلمان در گروه A مسابقات با مجارستان، اسکاتلند و سوئیس هم‌گروه است. آنها پس از پیروزی ۵-۱ در بازی افتتاحیه مقابل اسکاتلند، روز چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف مجارستان خواهند رفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا