ورزش

پیام بارسا به مدافع دردسرساز: نیا تا بفروشیمت!

بارسلونا اجازه حضور مدافع دردسرساز در تمرینات را صادر نکرد.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه بارسلونا به صورت رسمی تایید کرد که کلمان لنگله تا 18 جولای نمی‌تواند در تمرینات پیش فصل شرکت کند. مدافع میانی فرانسوی با این تیم تمرین نکرده و باشگاه هم تصمیم دارد قرارداد او را فسخ کند.

هیئت مدیره بارسلونا طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی با سران تاتنهام برای انتقال این بازیکن همکاری می‌کند. اسپرز در نظر دارد این بازیکن را با قراردادی دائمی جذب کند.

در حال حاضر هیچ پیشنهاد دیگری روی میز وجود ندارد و برای بارسا، فروختن لنگله ضروری است. این مذاکرات همزمان با اخباری مبنی بر این شد که تاتنهام رقیب بارسا در جام خوان گمپر ماه آگوست خواهد بود.

1896738

در صورت تکمیل انتقال، این مدافع فرانسوی به عنوان اولین بازی رسمی‌اش باید به مصاف بارسا برود. باشگاه اسپانیایی مبلغ 35.9 میلیون یورو برای خرید بازیکن فرانسوی در سال 2018 به سویا پرداخت کرده بود.

موندودپورتیوو مدعی شده بود دستمزد ناخالص کلمان لنگله با بارسلونا 20 میلیون یورو در سال است که همین مسئله هم فروش او را تحت الشعاع قرار داده است.

بارسا تصمیم دارد با این بازیکن که تا سال 2026 قرارداد دارد هر چه سریع‌تر قطع همکاری کرده و از فروش او درآمدزایی مناسبی ضمن کم کردن حقوقش از حساب باشگاه، به دست آورد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا