ورزش

پیام به طارمی و آزمون: من هم هستم!

آقای گل لیگ برتر امیدوار است شانس بازی بیشتری برای تیم ملی به دست بیاورد.

به گزارش “ورزش سه”، شهریار مغانلو پس از درخشش در لیگ برتر با 16 گل و کسب عنوان آقای گلی، با شرایط خوبی به اردوی تیم ملی ایران اضافه شد ولی در دیدار گذشته مقابل هنگ کنگ فرصت زیادی پیدا نکرد و در دقیقه 78 به جای سردار آزمون به زمین رفت که فرصت گلزنی هم نداشت، اما امیدوار است امشب برابر ازبکستان زمان بیشتری به او تعلق بگیرد.

مهاجم زهردار سپاهان امیدوار است قبل از اضافه شدن به اردوی طلایی پوشان و حضور در نیمه نهایی جام حذفی، امشب مقابل ازبکستان در شرایط بازی قرار بگیرد و این شانس را داشته باشد تا برابر ازبکستان خودی نشان بدهد و گلزنی کند.

شهریار مغانلو طی یک سال و سه ماه گذشته در 9 مسابقه تیم ایران به میدان رفته و تجربه بازی ملی را زیر نظر امیر قلعه‌نویی به دست آورده که توانسته دو گل هم مقابل آنگولا و اندونزی به ثمر رساند و سعی دارد امشب هم در زمان حضورش در زمین برابر ازبکستان این کار را انجام بدهد.

مهاجم سپاهان در آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پرتلاش و دونده نشان داد تا شانس خود را برای بازی برابر ازبکستان بالاتر ببرد و این پیام را به مهدی طارمی و سردار آزمون بدهد که می‌تواند در خط حمله به جای آنها بازی کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا