ورزش

پیام ستاره برزیلی به بارسلونا: من را بخرید

داگلاس لوئیز، ستاره برزیلی، علاقه زیادی به حضور در بارسلونا داشته و بارها خودش را به این باشگاه پیشنهاد کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، عملکرد درخشان و نتایج خیره کننده استون ویلا در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر توجه بسیاری از فوتبال دوستان را جلب کرد و باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط بازیکنان حاضر در ترکیب این تیم را زیر نظر گرفتند تا برای جذب‌شان اقدام کنند. 

لوئیز یکی از بازیکنانی بود که بسیاری از رسانه‌ها از عملکردش تمجید کردند و انتظار می‌رفت که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این باشگاه جدا شود و شایعات بسیاری هم درباره باشگاه‌هایی که مشتاق به خدمت گرفتنش بودند در چند هفته اخیر منتشر شد. 

پیام ستاره برزیلی به بارسلونا: من را بخرید

رسانه‌های ایتالیایی در چند روز گذشته مدعی شده بودند که او در یک قدمی پیوستن به باشگاه یوونتوس قرار دارد و حالا روزنامه اسپرت خبر داده است که مدیر برنامه این ستاره برزیلی بارها و بارها او را به بارسلونا پیشنهاد داد و این بازیکن علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن این تیم داشت.

اما شرایط مالی باشگاه بارسلونا و این نکته که استون ویلا خواهان دریافت نزدیک به ۷۰ میلیون یورو برای فروش او بود باعث شد که آنها توانایی لازم برای به خدمت گرفتنش را نداشته باشند و به احتمال زیاد باید فصل آینده لوئیز را با پیراهن یوونتوس در زمین ببینیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا