ورزش

پیرتر از این حرف‌ها هستم که از اخراج بترسم!

استفانو پیولی:

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید اهمیتی به شایعات پیوستن آنتونیو کونته به روسونری نمی‌دهد.

به گزارش “ورزش سه”، میلان امشب در هفته بیست و سوم رقابت‌های سری آ میهمان فروزینونه بود و موفق شد این تیم را به سختی با نتیجه 3-2 شکست دهد. میلان به دلیل اشتباهات خط دفاعش تحت فشار رفت و 2-1 عقب افتاد اما به لطف تجربه ژیرو و تعویض‌های استفانو پیولی در نهایت کام بک کرد و 3-2 پیروز شد. پیولی در نشست بعد از بازی از عملکرد تیمش نسبتا خوشحال بود.

بولت پرسپولیس
تعویض موثر لوکا یوویچ؟
“بازیکن تعیین کننده‌ای است که ممکن است دقایق زیادی را در زمین نداشته باشد، اما از زمانی که دارد بهترین استفاده را می‌کند. من همیشه او را بازیکنی با کیفیت می‌دانستم، هر روز او را تشویق می‌کنم تا تلاش بیشتری کند. ما متزلزل شروع کردیم، متأسفانه عقب افتادیم، اما یک بار دیگر شخصیت تیممان به ما اجازه داد در یک مسابقه پیچیده و دشوار برنده شویم.”

بولت پرسپولیس
یک کام بک دیگر؟
“تیم به خودش اعتقاد دارد، باید خیلی اقدامات را بهتر انجام می‌دادیم، اما ما همیشه باور داریم. فکر می‌کنم در این سال جدید به سطح اینتر و یوونتوس بسیار نزدیک‌تر شده‌ایم، بنابراین باید روی آن نقص‌های کوچکی که هنوز داریم کار کنیم.”

1986740

بولت پرسپولیس
ژیرو یکی از چهار بازیکن پنج لیگ معتبر اروپایی در این فصل است که هم حداقل 8 گل زده و پاس گل دارد؟
” او فوق العاده است. تازه ما در محوطه حریف کارایی لازم را نداشیتم وگرنه آمارش از این هم بهتر می‌شد.”

بولت پرسپولیس
تقویم فشرده‌تر می‌شود؟
همینطور است. هفته آینده مقابل ناپولی بسیار سخت خواهد بود، بنابراین ما باید از داشتن یک هفته تمرینی کامل نهایت استفاده را ببریم.”

بولت پرسپولیس
دوست دارید در بازی فردای یووه و اینتر چه اتفاقی بیفتد؟
“این دو تیم به شایستگی بر سری آ سلطه دارند و همچنین فوتبال بسیار مشابهی بازی می‌کنند، بنابراین روی کاغذ می‌تواند یک رویارویی بسیار متعادل باشد.”

بولت پرسپولیس
احساستان نسبت به شایعات مکرر در مورد آنتونیو کونته؟
“مهم نیست که من چه احساسی دارم، مهم این است که تیم و باشگاه روی زمان حال متمرکز هستند. این حال است که شما را برای آینده آماده می‌کند. من خیلی پیرتر از آن هستم که با شایعات خاص عصبانی شوم. باشگاه همیشه کار من را در پایان فصل ارزیابی کرده و مثل همیشه تصمیم خواهد گرفت.
من در میلان خوشحالم، سعی کردم هر روز درسی جدید به بازیکنان بدهم. اگر از من بپرسید آرزوی من چیست، می‌گویم که در ادامه فصل خوب کار کنم و بعد خواهیم دید.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا