ورزش

پیرجهان: در ایران رقیبی ندارم

ایسنا/خراسان رضوی المپین دوومیدانی ایران گفت: متاسفانه در ایران رقیبی ندارم و فقط برای حفظ آمادگی و جایگاهم در تورنمنت‌های داخلی مسابقه می‌دهم.  

مهدی پیرجهان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قهرمانی در رشته دوی ۴۰۰ متر با مانع در دومین رقابت‌های بین‌المللی جام امام رضا(ع) در مشهد اظهار کرد: رقابت تقریبا خوبی را پشت سر گذاشتم و توانستم رکورد ۵۰ ثانیه و ۳۰ صدم ثانیه را به ثبت برسانم. در ایران دونده‌ای که بتواند من را به چالش بکشد، وجود ندارد و متاسفانه رقیبی ندارم.
وی افزود: سطح رقابت‌های داخلی برای من که قصد دارم رکوردم را ارتقا دهم، مناسب نیست. صرفا جهت حفظ آمادگی و جایگاه در مسابقات داخل کشور شرکت می‌کنم. مسابقه خوبی را در مشهد پشت سر گذاشتم و امیدوارم با کمک فدراسیون تورنمنت‌های آتی سطح بالاتری داشته باشد تا من و سایر دونده‌ها بتوانیم خود را جدی‌تر محک بزنیم.
قهرمان دوی ۴۰۰ متر با مانع ایران در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی دوومیدانی در استادیوم امام رضا(ع) بیان کرد: کیفیت پیست دوومیدانی و جو استادیوم امام رضا(ع) خوب است. بعد از چند سال از مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب جدا شدیم و در مشهد مسابقه دادیم. شرایط برای رکورد زدن مناسب نیست اما تغییر مکان رقابت می‌تواند نقطه عطفی برای شرکت‌کنندگان باشد.
پیرجهان در خصوص کیفیت برگزاری این تورنمنت نسبت به سال گذشته تصریح کرد: کیفیت مسابقه بین‌المللی در برخی رشته‌ها نسبت به سال گذشته بهتر شده بود اما در برخی رشته‌ها هم کیفیت پارسال را شاهد نبودیم. در کل سطح مسابقات از وضعیت نرمالی برخوردار بود.
وی در خصوص مسابقات آتی پیش روی خویش توضیح داد: مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان را در تیر ماه امسال در پیش دارم که در آمریکا برگزار می‌شود و از طریق رنکینگ جواز حضور در این تورنمنت را کسب کردم. اخذ ویزای آمریکا کمی سخت است اما با توجه به شرایط و آمادگی که دارم، حضور در این رقابت می‌تواند بسیار مفید باشد. به غیر از من، احسان حدادی و حسن تفتیان هم می‌توانند در این مسابقات نتایج قابل قبولی کسب کنند.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا