ورزش

پیروزی اتلتیکو با اعمال شاقه

اتلتیکو مادرید در دیداری سخت از سد ختافه عبور کرد و در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، اتلتیکو مادرید بامداد یکشنبه در چارچوب هفته بیستم لالیگا میزبان ختافه بود که در دیداری جذاب و نفس‌گیر با نتیجه ۴ بر ۳ این تیم را شکست داد.

این دیدار از همان ابتدا با پنالتی‌ای که سوارز در دقیقه ۹ از دست داد، نوید یک بازی جذاب را داد. در نیمه نخست ابتدا کوره‌آ و کونیا دروازه ختافه را باز کردند اما ختافه خیلی زود به بازی برگشت و در همان نیمه نخست با گل‌های بورخا مایورال و دو گل اونال، بازی را ۳ بر ۲ به نفع خودش کرد. البته اتلتیکو در آخرین دقایق نیمه نخست گل تساوی را به وسیله کوره‌آ به ثمر رساند.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم اتلتیکو مادرید با اخراج فلیپه ۱۰ نفره شد تا بازی برای سیمئونه و شاگردانش سخت شود. با این حال اتلتیکو مادرید بازی را به خوبی کنترل کرد و نه تنها به ختافه اجازه موقعیت‌سازی نداد، بلکه در دقیقه ۹۰ توسط هرموسو به گل چهارم رسید تا برنده این دیدار سخت شود.

اتلتیکو که فصل سختی را سپری می‌کند با این نتیجه ۳۹ امتیازی شد و با ۲۳ بازی در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت. البته بارسلونا این شانس را دارد که با پیروزی در بازی این هفته مقابل اسپانیول به رده چهارم برسد. ختافه هم با ۲۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا