ورزش

پیروزی پرگل آرژانتین با آتش‌بازی مسی قبل کوپا!

تیم ملی آرژانتین در آخرین دیدار دوستانه پیش از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با نتیجه ۱-۴ برابر تیم ملی گواتمالا به پیروزی رسید.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیدار دوستانه پیش از آغاز رقابت‌های کوپا آم‌ریکای ۲۰۲۴ برابر تیم ملی گواتمالا به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۴ شکست دهد تا با انگیزه و قدرت بیشتری پا به مسابقات کوپا بگذارد.

شاگردان لیونل اسکالونی در ابتدای این بازی با گل به خودی لیساندرو مارتینز شوکه شدند و از حریف عقب افتادند اما خیلی زود توانستند به خودشان بیایند و این مسی بود که در دقیقه ۱۲ این گل را جبران کرد و بازی را به تساوی کشید تا شرایط برای آنها بهتر شود.

پیروزی پرگل آرژانتین با آتش‌بازی مسی قبل کوپا!

تلاش آنها برای باز کردن دروازه حریف نتیجه داد و داور در دقیقه ۳۹ ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام کرد که توسط لائوتارو مارتینز به گل تبدیل شد تا آرژانتین نیمه اول را برنده به رختکن برود و با خیالی آسوده قدم به نیمه دوم بگذارد.

2043689

در نیمه دوم هم بار دیگر درخشش مسی و همکاری او با لائوتارو به کمک این تیم آمد و این ستاره اینتر گل دومش را در دقیقه ۶۶ روی پاس لئو وارد دروازه حریف کرد تا شب درخشانی را پشت سر گذاشته باشد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۷ این آنخل دی‌ماریا بود که پاس گلی را برای مسی ارسال کرد تا او در این بازی دو گله شده باشد و با یک پیروزی شیرین راهی مسابقات کوپا شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا