ورزش

پیشتازی ذوب‌آهن در لیگ برتر دوومیدانی/ فقط یک رکورد شکسته شد

در پایان مرحله دوم مسابقات؛

مرحله دوم از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان با پیشتازی تیم ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین مرحله از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان با پیشتازی تیم ذوب آهن اصفهان در مجموعه دوومیدانی آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید.

در این رقابتها بیش از ۲۲۰ ورزشکار در قالب ۱۰ تیم؛ ذوب آهن اصفهان، آکادمی گل‌گهرسیرجان، نفت تهران، کاراماشین، نیروی زمینی ارتش، بازرگانی عماد، تکنیک برتر بابلسر، عقاب نیروی هوایی، صنعت مس کرمان و آکادمی فارس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان مرحله دوم، تیم ذوب آهن اصفهان با ۳۷۹ امتیاز پیشتاز شد و تیم‌های آکادمی گل‌گهرسیرجان و نفت تهران به ترتیب با ۳۳۵ و ۳۳۴ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند. تیم‌های؛ کاراماشین، نیروی زمینی ارتش، بازرگانی عماد و عقاب نیروی هوایی، به ترتیب با امتیازهای؛ ۲۵۳، ۱۴۷، ۱۰۸ و ۵۱ در جایگاه‌های چهارم تا هفتم جدول ایستادند.

در این رقابتها تنها یک رکورد باشگاهی جابجا شد. حسین کیهانی از ذوب آهن اصفهان در ۳۰۰۰ متر با مانع رکورد باشگاهی را شکست و بر سکوی نخست ایستاد. کیهانی در این ماده با ثبت زمان ۸:۴۶.۷۱ دقیقه ضمن شکستن رکورد باشگاهی قهرمان شد. رکورد باشگاهی پیشین این ماده با زمان ۸:۵۳.۳۹ دقیقه در اختیار خودش بود. همچنین سمیر اقبالی رکورد پیشین این ماده در رده سنی جوانان که ۹:۰۳.۳۴ دقیقه (۱۳۹۳/۳/۲۴- تایپه) در اختیار خلیل ناصری بود شکست.

در مسابقات این مرحله علی گنجی فتحی پرتابگر نیزه منتقد ایران که هفته‌های گذشته با انتقاد ازشرایط اسکانش از مجموعه آفتاب انقلاب اخراج شده بود مقام اول این ماده را از آن خود کرد.

مرحله سوم این مسابقات مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا