ورزش

پیشنهاد اینترمیامی: ستاره سابق رئال در کنار مسی

باشگاه اینترمیامی پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن رافائل واران به این بازیکن ارائه کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، واران سه سال قبل تصمیم گرفت که رئال مادرید را ترک کند و برای تجربه بازی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس راهی منچستر یونایتد شد و در تابستان امسال پس از پایان مهلت قراردادش با شیاطین سرخ از این باشگاه هم جدا شد.

این ستاره ۳۱ ساله فرانسوی در طول دوران حضورش در یونایتد در فاصله سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴ در ۹۵ بازی با پیراهن این تیم به میدان رفت و دو عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام اتحادیه و جام حذفی همراه آنها به دست آورد اما حالا مشخص نیست که تصمیمش برای آینده و باشگاه بعدی‌اش چیست.

پیشنهاد اینترمیامی: ستاره سابق رئال در کنار مسی

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر مدعی شده بودند که این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به فرانسه برگردد اما حالا اخباری از آمریکا مبنی بر آغاز مذاکرات مدیران اینترمیامی با مدیر برنامه او به گوش می‌رسد و این احتمال وجود دارد که او هم به جمع ستاره‌های این تیم اضافه شود.

پیش از این لیونل مسی، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و لوئیس سوارز به این باشگاه ملحق شده بودند و حالا واران این شانس را دارد که پس از سال‌ها بازی روبروی مسی، حالا در کنار این بازیکن به میدان برود و این تجربه جالب و متفاوت را هم به دست آورد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا