ورزش

پیشنهاد جالب برای جذب بیل: بیا گلف بازی کن!

راب مک‌النی یکی از مالکین باشگاه رکسهام، می‌گوید پیشنهاد برای گرت بیل برای خروج از بازنشستگی و بازی برای تیم لیگ یکی همچنان روی میز است.

به گزارش “ورزش سه”، گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید و تاتنهام، در ژانویه ۲۰۲۳ در سن ۳۳ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد و به دوران درخشان خود پایان داد. چند ماه بعد، مک‌النی مالک باشگاه رکسهام، با پیشنهاد پیوستن به این تیم ولزی سعی کرد این وینگر را از بازنشستگی بیرون بیاورد. در حالی که این تلاش ناموفق بود، مالک هالیوودی این باشگاه تسلیم نشده و همچنان به جذب بازیکن سابق لس آنجلس اف‌سی امیدوار است.

پیشنهاد جالب برای جذب بیل: بیا گلف بازی کن!

او به وبسایت اتلتیک گفت: «گرت بیل از نظر فنی هنوز در دسترس است! من سال گذشته درخواست خودم را مطرح کردم و فقط می‌خواهم به گرت بگویم که پیشنهاد همچنان روی میز است. هر وقت که بخواهد به او اجازه می‌دهیم گلف بازی کند. فقط کافی است تمرین کند و ما راهی برای قرار دادنش در تیم پیدا خواهیم کرد.»

بی شک گرت بیل یکی از بهترین بازیکنان نسل خود است. او عناوین متعددی از لالیگا، لیگ قهرمانان و جام‌های دیگر را به دست آورد و در بالاترین سطح این ورزش بازی کرد. با این حال، به نظر می‌رسد این بازیکن ۳۴ ساله از بازنشستگی خود راضی است و متقاعد کردن او برای بازگشت به میادین نیازمند پیشنهادی بسیار ویژه است.

باشگاه رکسهام که از زمان تلاش مک‌النی برای جذب بیل برای رد دراگون‌ها به لیگ یک صعود کرده است، خود را برای حضور در سطح سوک فوتبال انگلیس آماده می‌کند. بازیکنان این تیم قرار است در هفته‌های آینده پیش از تور پیش‌فصل در ایالات متحده، به تمرینات پیش‌فصل بازگردند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا