ورزش

پیشنهاد دوم بایرن برای ستاره لیگ برتری رد شد

پیشنهاد دوم بایرن مونیخ به باشگاه فولام برای جذب ژوائو پالینیا هم رد شده است.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ از مدت‌ها قبل شرایط پالینیا را زیر نظر دارد و این بازیکن هم مشتاق است که هرچه زودتر به این کشمکش پایان دهد و بتواند از فصل آینده با پیراهن این تیم و در رقابت‌های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. 

این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته در یک قدمی پیوستن به بایرن بود و حتی برای انجام آزمایشات پزشکی راهی مونیخ شد اما دو باشگاه بر سر قیمت انتقال او به توافق نرسیدند و مخالفت فولام باعث شد که او بار دیگر به این باشگاه و لیگ برتر انگلیس برگردد. 

پیشنهاد دوم بایرن برای ستاره لیگ برتری رد شد

در روزهای اخیر گفته شده بود که توافق نهایی بین او و مدیران بایرن بار دیگر به انجام رسیده و بایرن حالا قصد دارد زودتر کار را تمام کند اما پیشنهاد اول آنها از سوی فولام رد شد و حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که پیشنهاد دوم این باشگاه هم با پاسخ منفی فولام روبرو شده است. 

با این حال مدیران بایرن به هیچ وجه از این وضعیت ناامید نیستند و آماده شده‌اند تا به زودی پیشنهاد سوم را هم به فولام ارائه دهند و اطمینان دارند که می‌توانند این بازیکن را به زودی و در همین تابستان به خدمت بگیرند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا