ورزش

پیشنهاد هنگفت النصر: کاپیتان لیورپول هم‌بازی رونالدو

باشگاه النصر قصد دارد پیشنهادی قابل توجه را برای به خدمت گرفتن ویرژیل فن دایک ارائه کند.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد فن دایک با لیورپول در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و هنوز خبری از امضای قرارداد جدید و پیشنهاد این باشگاه به او نیست و همین باعث شده است که شایعاتی درباره پایان این همکاری پس از پایان فصل بعدی به گوش برسد.

این بازیکن که ماه آینده میلادی ۳۳ ساله خواهد شد یکی از بازیکنان درخشان و مدافعان مطمئن رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از زمان پیوستن به لیورپول در سال ۲۰۱۸ بوده و به نظر می‌رسد که عملکرد خوب او توجه باشگاه‌های عربستانی را هم به خود جلب کرده است.

پیشنهاد هنگفت النصر: کاپیتان لیورپول هم‌بازی رونالدو

روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که باشگاه النصر مذاکرات برای به خدمت گرفتن این ستاره هلندی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال را آغاز کرده و دیداری بین مدیر برنامه او با مدیر کل باشگاه النصر در روز سه‌شنبه این هفته برگزار شده است.

این روزنامه مدعی شده است که پیشنهادی که از سوی نصب فن دایک ارائه شده باعث می‌شود که او به مدافعی تبدیل شود که بیشترین دستمزد را در بین تمام بازیکنان حاضر در این پست در دنیا دریافت می‌کند و شاید همین برای او بسیار وسوسه برانگیز باشد و این بازیکن را برای حضور در فوتبال عربستان متفاعد کند اما تصمیم نهایی او احتمالا پس از پایان مسابقات یورو ۲۰۲۴ اعلام خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا