ورزش

پیشنهاد وسوسه‌انگیز یونایتد؛ 97 میلیون یورو برای آنتونی

یک روزنامه‌نگار هلندی می‌گوید انتقال آنتونی، وینگر برزیلی آژاکس به منچستریونایتد این هفته با قراردادی 97 میلیون یورویی انجام خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد در هفته‌های اخیر به فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات شدت داده و چند هدف عمده را دنبال می‌کند. یکی از هدف‌های شیاطین سرخ در هفته‌های پایانی نقل و انتقالات تابستانی، آنتونی بال برزیلی آژاکس است که اریک تن‌هاخ برای جذب او اصرار دارد.

والنتین دریسن، روزنامه‌نگار هلندی که اخبار باشگاه آژاکس را پوشش می‌دهد امروز مدعی شد با وجود اخباری که در روزهای اخیر درباره انصراف یونایتد از خرید آنتونی مطرح شده است؛ مذاکرات ادامه دارد و ستاره برزیلی این هفته با قراردادی به ارزش 97 میلیون یورو راهی انگلیس خواهد شد.

آنتونی در 6 بازی آژاکس در فصل جاری برای این تیم نمایش‌های درخشانی داشت و تا این لحظه برای تیمش چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.

هفته گذشته منچستریونایتد پیشنهادی 80 میلیون یورویی به آژاکس ارائه داد که از طرف باشگاه هلندی رد شد. رئیس آژاکس بعد از آن در یک مصاحبه گفت باشگاهش تمایلی به واگذاری آنتونی ندارد. والنتین دریسن می‌گوید از منابع نزدیک به باشگاه دریافته که منچستریونایتد در روزهای آینده پیشنهادی 97 میلیون یورویی ارائه خواهد داد و آژاکس آماده است تا این پیشنهاد را بپذیرد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا