ورزش

پیشنهاد ویژه تمدید به ستاره بایرن مونیخ رسید

باشگاه بایرن مونیخ آماده است تا پیشنهادی ویژه را برای تمدید قرارداد به جمال موسیالا ارائه کند.

به گزارش “ورزش سه”، موسیالا در چند فصل اخیر خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال آلمان در ترکیب بایرن مونیخ ثابت کرده است و نشان داده که می‌تواند با استفاده از استعداد و مهارتش به زودی به یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال اروپا تبدیل شود.

درخشش این بازیکن باعث شده است که شایعات بسیاری درباره علاقه باشگاه بزرگ اروپایی درباره او به گوش برسد و همین موضوع نگرانی مدیران بایرن را به دنبال داشته که به هیچ وجه حاضر نیستند این ستاره آلمانی را از دست بدهند.

پیشنهاد ویژه تمدید به ستاره بایرن مونیخ رسید

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، با اشاره به وضعیت موسیالا مدعی شده است که بایرن از ماه مارس در حال آماده شدن برای تمدید قرارداد با این بازیکن است و پیشنهادی بسیار خاص و جذاب از نظر پرداخت دستمزد را برای او در نظر گرفته است.
بایر می‌خواهد این قرارداد هرچه زودتر و در ماه‌های پیش رو به امضا برسد تا هیچ مشکلی در تابستان سال ۲۰۲۵ نداشته باشد ون قرارداد این بازیکن در ژوئن ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد. پیش از این از منچسترسیتی به عنوان مشتری جدی و اصلی موسیالا نام برده می‌شد و گفته می‌شود که مدیران این باشگاه علاقه زیادی به جذب او دارند

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا