ورزش

پیشنهاد کره جنوبی به اسطوره ایتالیایی

فابیو کاناوارو، مربی ایتالیایی، با پیشنهاد همکاری فدراسیون فوتبال کره جنوبی مواجه شده است.

به گزارش “ورزش سه”، فابیو کاناوارو، مربی مطرح ایتالیایی، پیشنهاد هدایت تیم ملی کره جنوبی را دریافت کرده است. کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا ناکام بود و در طول تورنمنتی که از عملکرد یورگن کلینزمن به عنوان مربی به شدت انتقاد می‌شد، در نهایت 2-0 در نیمه نهایی مقابل اردن شکست خورد.

در میان فشار زیاد هواداران و همینطور سیاستمداران از عملکرد کلینزمن در جام ملت‌ها، این مربی آلمانی در نهایت توسط اتحادیه فوتبال کره جنوبی اخراج شد.

کاناوارو هنوز نتوانسته تیم مناسبی برای مقصد بعدی خود پیدا کند. پس از یک دوره نسبتاً خوب 3 ساله در چین، مدافع سابق ایتالیا 3 سال استراحت کرد و سپس برای 17 بازی روی نیمکت بنونتو حضور داشت که در فوریه سال گذشته آن را ترک کرد.

پیشنهاد کره جنوبی به اسطوره ایتالیایی

همانطور که روزنامه ایتالیایی ایل متینو گزارش داده، اتحادیه فوتبال کره جنوبی با کاناوارو تماس گرفته تا به او پیشنهاد سرمربیگری را پس از اخراج کلینزمن بدهد. آن‌ها علاقه دارند تا این مربی دوباره در فوتبال آسیا فعالیت کند. مربی ایتالیایی این پیشنهاد را طی چند هفته آینده بررسی خواهد کرد.

کاناوارو علاقه داشت تا نقشی در کادرفنی تیم ملی ایتالیا داشته باشد اما پس از اینکه چنین پیشنهادی به دست او نرسیده شاید پیشنهاد جذاب کره جنوبی را بپذیرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا