ورزش

پیشنهاد 200 میلیاردی به بیرانوند دروغ است

شکایت حجت کریمی رسمی شد

حجت کریمی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، به صورت متقابل از علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس، شکایت قضایی کرد.

به گزارش ورزش سه، در پی سوال خبرنگاران از حجت کریمی در روز جمعه درباره ادعای علیرضا بیرانوند مبنی بر پیشنهاد مالی سرسام‌آور استقلال به وی، کریمی که مدت‌ها دور از رسانه‌ها، هیچ گفتگویی انجام نداده بود، به خبرنگاران گفت اگر صحبت‌هایی که بیرانوند در آن جلسه به زبان آورده را علنی کند، او نمی‌تواند در هیچ جمعی حاضر شود (البته او از لفظ دیگری استفاده کرد).

این موضوع باعث شد وکیل علیرضا بیرانوند یک روز بعد اعلام کند دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال ایران از این چهره اسم و رسم‌دار ورزش ایران شکایت خواهد کرد.

روز گذشته بلافاصله پس از انتشار این خبر، خبر دیگری مبنی بر شکایت حجت کریمی از بیرانوند منتشر شد و حالا پیگیری خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که این اتفاق رخ داده و وکیل مدیرعامل سابق استقلال از گلر سرخپوشان به دلیل اظهارات خلاف واقع در یک مصاحبه شکایت کرده است.

وکیل حجت کریمی در شکایت خود اعلام کرده که علیرضا بیرانوند در یک برنامه تلویزیونی اقدام به اظهار مطالب کذب نسبت به موکل او شده است.  او همچنین رقمی را که در رسانه‌ها در خصوص این پیشنهاد مطرح می‌شود را با توجه به قانون سقف بودجه، کذب خواند و علیرضا بیرانوند را به دلیل مذاکره صوری با استقلال متهم کرد‌.

او در متن شکایت خود اعلام کرده است: “مشتکی عنه در برنامه مدعی شده که موکل پیشنهادی با مبلغ هزار و دویست میلیارد ریال مشتمل بر چهارصد میلیارد ریال فی المجلس هفتصد میلیارد ریال در طول دو فصل حضور در تیم فوتبال استقلال تهران و یکصد میلیارد ریال در قالب قطعه زمینی در حوالی کردان کرج به او ارائه داده است! حال آنکه اولا موکل ملزم به رعایت قوانین و دستورالعملهای منتشره فدراسیون فوتبال در خصوص سقف بودجه بوده و به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران اختیار عقد قرارداد با مبلغ نجومی مورد ادعای مشتکی عنه را نداشته است. ثانیا مطابق با قوانین موضوعه کشور از جمله قانون تجارت مدیر عامل یک باشگاه صرفا مجری اوامر هیئت مدیره باشگاه است و راسا امکان تصمیم گیری در خصوص عقد قرارداد بدون مجوز هیئت مدیره باشگاه را ندارد و هر تصمیمی بدون رعایت تشریفات فوق منشاء اثر نمی باشد در نتیجه با عنایت به موارد معنونه، کذب بودن اظهارات مشتكى عنه واضح و مبرهن و ساخته و پرورده ذهن ایشان است.”

پیشنهاد 200 میلیاردی به بیرانوند دروغ است

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا