ورزش

پیوس: حیف شد پرسپولیس اوسمار را از دست داد/ سرمربی جدید باید هرچه زودتر انتخاب شود

پیوس: حیف شد پرسپولیس اوسمار را از دست داد/ سرمربی جدید باید هرچه زودتر انتخاب شود


پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد این تیم لیگ گذشته و شرایط فصل جدید صحبت کرد.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم و جنجال‌های داوری اظهار کرد: پرسپولیس کاملاً شایسته این قهرمانی بود و نسبت دادن آن به اشتباهات داوری بی انصافی است. شما یک فصل را نمی‌توانید با یک گل آنالیز کنید بلکه باید از ابتدای فصل اشتباهات داوری را در نظر بگیرید و ببینید هر تیم چقدر از داوری سود و زیان دیده است. اینها به نظرم بهانه جویی است و تیمی که شکست خورده باید شکست خودش را بپذیرد. با این حال امیدوارم VAR برای فصل بعد به ایران بیاید و این حرف و حدیث‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

وی در مورد دلیل برتری پرسپولیس در رقابت با استقلال گفت: به نظرم استقلال خودش قهرمانی را از خودش گرفت. یک تیم در کورس رقابت به این سنگینی بیش از هر چیزی نیاز به آرامش و تمرکز دارد. وقتی شما خودت برای تیم خودت حاشیه درست می‌کنی باید این را در نظر بگیری که ممکن است دچار مشکل شوی. استقلال به حواشی درونی خودش باخت وگرنه قهرمانی در دست خودشان بود و می‌توانستند آن را کسب کنند و به نظرم نباید آن را گردن داوری بیاندازند. اگر استقلال نساجی را شکست می‌داد کدام داور می‌توانست جلوی قهرمانی این تیم را بگیرد؟

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با قطع همکاری با اوسمار ویرا هم گفت: به نظرم حیف شد که اوسمار از تیم جدا شد. او خوب عمل کرده بود و بهترین گزینه برای ادامه همکاری بود ولی به هر حال ترجیح داده برود. حالا به نظرم پرسپولیس باید هرچه سریعتر گزینه جانشین او را انتخاب کند و هرچه دیرتر سرمربی جدید انتخاب شود نقل و انتقالات و شروع تمرینات پیش فصل و… به تاخیر خواهد افتاد و هر یک روز که در این زمینه تعلل صورت بگیرد پرسپولیس ضرر می‌کند. من نمی‌دانم این گزینه‌هایی که مطرح شدند چقدر جدی هستند و دخالتی هم در این خصوص نمی‌کنم ولی هرچه زودتر باید سرمربی جدید انتخاب شود.

پیوس در مورد دو تقابل اخیر تیم ملی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان هم توضیح داد: تیم ملی در مرحله پوست اندازی است و به نظرم کادرفنی با شیب ملایمی در حال ایجاد تغییرات است و این موضوع را درست و منطقی می‌بینم. نفرات جدید هم افراد با کیفیتی هستند که از دل لیگ بیرون آمدند و مشخص است لیگ برتر را به خوبی زیر ذره بین بردند. من روند خوبی در تیم ملی می‌بینم و حالا اینکه بخواهیم بابت دو گل خورده مقابل هنگ کنگ یا گل نزدن مقابل ازبکستان ایراد بگیریم که ایراد هم محسوب می‌شود الان دردی دوا نمی‌کند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا