ورزش

پیولی: امیدوارم یوونتوس قهرمان نشود!

استفانو پیولی، سرمربی تیم میلان بعد از برد امروز مقابل لاتزیو، گفت که دوست ندارد تیم یوونتوس با استفاده از مزیت حضور نداشتن در اروپا قهرمان سری آ شود.

به گزارش “ورزش سه”، روسونری در تمام فصل فقط یک بازی را باخته است، البته باختی سنگین و تلخ 5-1 به رقیب همشهری خود اینتر، اما در غیر این صورت رکورد برد کامل را در سری آ دارند و امشب لاتزیو را هم 2-0 پشت سر گذاشتند. بدست آوردن بدست آوردن این برد تا نیمه دوم طول کشید. زمانی که رافائل لیائو دو پاس گل برای کریستین پولیسیچ و نوآ اوکافور فراهم کرد.

پیولی بعد از مسابقه در مورد عملکرد تیمش به خبرنگاران گفت: “ما آماده بودیم که بیشتر به فضاها نفوذ کنیم و زمان زیادی را برای پاس دادن در خط میانی صرف نکنیم. در نیمه اول چند بار سعی کردیم آنها را تحت فشار بگذاریم. پس از استراحت بین دو نیمه، ما جمع و جورتر و مطمئناً پرانرژی تر، با انگیزه تر و مصمم تر بودیم. وقتی هر سه روز یک بار بازی می‌کنید، اینها ویژگی هایی عالی هستند و با شایستگی به پیروزی رسیدیم.”

یاسین عدلی در سن سیرو با تشویق ایستاده تماشاگران روبرو شد در حالی که سال گذشته به ندرت به او بازی می رسید، پیولی در مورد او گفت:” این اولین بازی او در سن سیرو بود و فکر می‌کنم واضح است که فعالتر از همیشه بود. بسیار پیشرفت کرده است، اکنون یکی از 20 بازیکنی است که ما در میلان به عنوان گزینه اول در نظر می گیریم و او برای رسیدن به این جایگاه بسیار تلاش کرد، حالا او باید به راه درست خود ادامه دهد.”

با مصدومیت لوفتوس چیک، یونس موسه بعد از 28 دقیقه وارد زمین شد و بعدا تیجانی رایندرز هم به جای ادلی وارد زمین شد:”

رایندرز کمی خسته بود، بنابراین بهتر بود او را در خط میانی عمیق قرار دهیم و کمی بیشتر استراحت کند و فیکس بازی نکند.

1933528

نگرانی هایی وجود دارد که لوفتوس-چیک از ناحیه کشاله ران دچار آسیب عضلانی شده باشد. اگر او را از دست بدهیم مایه شرمساری خواهد بود، امیدواریم که چیزی جدی نباشد. متأسفانه، مصدومیت ها زمانی اتفاق می افتند که بازیکنان در شرایط خوبی هستند.”

میلان اکنون باید با دیدار مقابل بوروسیا دورتموند برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده شود و در بازی اول برابر نیوکاسل یونایتد به تساوی رسید. او در مورد انتخاب ترکیب برای چمپیونزلیگ گفت:” هر چه شک و تردید بیشتری داشته باشم، بهتر است. ما امروز دوباره نشان دادیم که ترکیب اصلی مهم است، اما داشتن فردی که بتواند از روی نیمکت بیاید و بازی را عوض کند حتی مهم تر است. دورتموند برابر پاریس به زحمت زیادی افتاد اما این روزها در لیگ آلمان ترسناک شده اند. آنها فیزیک بدنی آلمانی را با تکنیک ترکیب کرده اند، برای بردن همیشه کافی نیست، اما تیم بسیار خوبی دارند.”

مکس آلگری از پیولی شکایت کرده بود که چرا به تیمش (یوونتوس) با گفتن اینکه به دلیل حضور نداشتن در اروپا شانس اول قهرمانی هستند، فشار می آورد. پیولی در این باره توضیح داد:” من هرگز نگفتم که از نظر ریاضی این قهرمانی قطعی است، اما یوونتوس با حضور نداشتن در رقابت‌های چمپیونزلیگ یک مزیت بر بقیه رقبا دارد، با این حال، فقط امیدوارم یووه قهرمان نشود.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا