ورزش

پیولی: با ورزشگاه جدید باشکوه‌تر می‌شویم

استفانو پیولی اشاره کرد که بازیکنان میلان در این بازی از اصول خود پیروی کرد‌ه‌اند و از عملکرد آنها در بازی امشب تحت تأثیر قرار گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، میلان در بازی امشب مقابل کالیاری که در چارچوب هفته ششم سری آ برگزار شد، در حالی که با نتیجه ۱-۰ از حریف خود عقب افتاده بود موفق شد با ۳ گل به بازی برگردد و پیروزی شیرینی را رقم بزند.

پیولی از عملکرد بازیکنانش در این بازی و واکنش آنها به گل حریف شگفت‌زده شده است:«ما بازی را با عملکرد خوبی آغاز کردیم و ممکن بود گل اول را بزنیم. سپس به دلیل بی‌دقتی یک گل را به تیم حریف هدیه دادیم. اما ما با پیروی از اصولمان و تلاش خود، توانستیم وضعیت را تغییر داده و یک بازی که قطعاً آسان نبود را ببریم.»

از او پرسیده شد که آیا او تمایل به داشتن گزینه‌های بیشتر روی نیمکت دارد یا خیر:«من بازیکنان زیادی ندارم و این را ترجیح می‌دهم، چند نفر آماده برای بازی دارم که هر زمان در زمین باشند تمام تلاش خود را انجام می‌دهند. همین کافی است. من تغییرات ترکیب را فقط به خاطر بازی‌های فشرده این فصل انجام نمی‌دهم، بلکه حفظ سطح بالای تیم و آمادگی همه بازیکنان را هم در نظر می‌گیرم.»

1931944

او نظرات خود را در مورد عملکرد روبن لوفتوس-چیک در بازی امشب ارائه داد:«روبن یک بازیکن قوی و بسیار کامل است که به ما همه چیز می‌دهد: پاس‌ها، اضافه شدن به حملات، فیزیک عالی، بازپس‌گیری توپ. او برای ترکیب ما بسیار مهم است، اما دقایق بازی او باید به عنوان بازیکنی که در سال‌های اخیر زیاد بازی نکرده است، مدیریت شود.»

همچنین سرمربی تیم میلان از یاسین عدلی که به تدریج وارد ترکیب تیم می‌شود هم تمجید کرد:«او عملکرد خوبی داشت. برای او بسیار خوشحال هستم. او از تاریخ ۱۰ ژوئیه با عزم و تمایل زیاد در این پست بازی و تمرین کرده و تمایل زیادی به پیشرفت داشته است. همیشه عملکرد هم‌تیمی‌های خود در این پست را زیر نظر دارد و آنالیز می‌کند. بنظرم کم کم آماده اضافه شدن به ترکیب و بازی‌های زیاد شده است.»

او به این موضوع اشاره کرد که چگونه باشگاه می‌تواند مشکلات دفاعی خود را بهبود بخشد:«در نیمه اول خطر خاصی ما‌ را تهدید نکرد، به جز گلی که از روی بی‌دقتی خوردیم. در نیمه دوم تعداد زیادی پاس اشتباه داشتیم، اما آنقدر راحت نیست که به مدت ۹۵ دقیقه بدون اشتباه کار کرد. البته واضح است که باید بهتر عمل می‌کردیم.»

در پایان، پیولی در مورد استادیوم جدید میلان هم صحبت کرد:«من اعتقاد دارم که آینده این باشگاه بزرگ از طریق علاقه به سن سیرو می‌گذرد، اما داشتن یک ورزشگاه اختصاصی هم به نوآوری باشگاه کمک خواهد کرد. استادیوم جدید باعث می‌شود که باشگاه به‌طور کلی شکوهمندتر و رقابتی‌تر شود.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا