ورزش

پیولی: تیم من چیزی از لیورپول و لورکوزن کم ندارد!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، فکر می‌کند تیمش به خوبی تیم‌های لیورپول و بایرلورکوزن در جام یوفا خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، میلان موفق شد در دیداری نه چندان جذاب با ارائه یک بازی برتر در میانه‌های زمین، ساسولو را 1-0 در خانه شکست دهد. این تیم با این پیروزی جایگاه خود را در رده سوم حفظ کرد و امید دارد تا رقبایش در صدر جدول، یعنی اینتر و یوونتوس در ادامه راه امتیاز از دست بدهند. پیولی در نشست خبری بعد از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رافائل لیائو باز هم گل نزد؟
“رافا می‌داند که انتظار بیشتری از او به خاطر توانایی‌هایش داریم، اما من معتقدم که وقتی بازیکنی از مصدومیت بازمی‌گردد، به خصوص بازیکن پرهیجانی مانند او، کار آسانی نیست که سریع به فرم خودش برگردد. فکر می‌کنم او امروز برای تیم خوب کار کرد و تشویق‌های برخی از هواداران ثابت می‌کند که به او احترام می‌گذارند. ما می‌دانیم که رافا می‌تواند چقدر برای تیم مثبت باشد.”

انتظار از نیمه دوم فصل؟
“اگر فصل امروز تمام می‌شد، پشیمانی‌های زیادی داشتیم، اما فصل هنوز طولانی است، بنابراین ما باید در هر بازی بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. باید اول بازی جام حذفی مقابل کالیاری را قبل از هر چیزی پیروز شویم.”

1973099

عملکرد در لیگ اروپا؟
“لیگ اروپا نیز یک هدف برای ما خواهد بود. تیم‌های بزرگ دیگری مانند لیورپول و بایرلورکوزن وجود دارند که سرمربی‌های فوق العاده و عملکردهایی درخشان دارند. تیم من هم دست کمی از آنها ندارد اما بازی با رن آسان نخواهد بود. لیگ اروپا یک هدف مهم است اما دستیابی به آن پیچیده است. در آینده، برای ما می‌تواند حتی از لیگ قهرمانان اروپا هم سخت‌تر باشد، زیرا پنج‌شنبه‌ها برگزار می‌شود.”

اگر می‌باختید اخراج می‌شدید؟
این پیروزی برای کل تیم است. این تیم با حضور من در اینجا هرگز در لحظات سخت تسلیم نشد و به این چیزها فکر نمی‌کنم. “

درخشش اسماعیل بن ناصر؟
” او عالی است و در کنار پولیشیچ همدیگر را کامل می‌کنند. خیلی ناراحتم، شرم آور است که او باید در جام ملت‌های آفریقا بازی کند.”

مارکو فن باستن اسطوره میلان برای تماشای بازی در سن سیرو بوده است، او را دیدید؟

“من او را امشب ندیدم و خوشحال خواهم شد که او را ببینم. او بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده‌ام.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا