ورزش

پیکه: بارتومئو فریبم داد، مثل احمق‌ها از او دفاع کردم

او به من و مسی دروغ گفت

جرارد پیکه بار دیگر از جوزپ بارتومئو بر سر قضیه بارساگیت انتقاد کرد و او را دروغگویی بزرگ دانست.

به گزارش “ورزش سه”، رسوایی جوزپ بارتومئو رئیس سابق بارسا در ماه فوریه 2021 فاش شد. بر اساس اطلاعات درز کرده به رسانه‌ها مشخص شد هیئت رییسه بارسلونا و جوزپه ماریا بارتومئو رییس پیشین این تیم، یک شرکت را استخدام کرده بوده تا در شبکه‌های اجتماعی علیه فوتبالیست‌ها و شخصیت‌هایی که هیئت رئیسه به هر دلیلی لازم می‌دید به آنها حمله شود، سمپاشی کند. گفته می‌شود مسی و پیکه و خانواده هایشان و چندین بازیکن دیگر بارسا از جمله کسانی بودند که علیه شان تبلیغ منفی شده است.

 

کمپانی که توسط باشگاه بارسلونا برای این کار استخدام شده بود، I3 Ventures بود که علاوه بر خراب کردن وجهه مخالفان بارتومئو، در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر و فیس بوک به حمایت از او می پرداخت. از دیگر شرکت هایی که در این رسوایی دست داشتند می توان به ان‌اس‌جی سوشال ساینس ونچر، تانترا سافت، دیجیتال ساید و بیگ دیتا سولوشنز اشاره کرد.

 

این رسوایی به بارسا گیت معروف شد. جرارد پیکه در مصاحبه شب گذشته خود با یوتیوبر معروف، “جوردی وایلد” و در مورد بارتومئو گفت:« او نمی دانم یا به دلیل کمبود اعتماد به نفس یا اینکه دوست ندارد به هیچکس پاسخ منفی بدهد، انسان قابل اطمینانی نیست. بارتومئو نمی داند برابر مشکلات چه واکنشی از خود نشان دهد. در سال های اخیر اصلا به کمپ باشگاه نمی آمد و او را نمی دیدیم. از دست او عصبانی هستم چرا که در قضیه بارساگیت به چشمانم نگاه کرد و دروغ گفت. یادم است در مواجهه با من و مسی تاکید می کرد که از قضیه خبر ندارد ولی بعدا فهمیدم او از همه چیز مطلع بوده است. دروغ گفتن بر سر این قضیه اشتباه و خطای بزرگی بود. من هم مثل احمق ها فریبش را خوردم و در ابتدا از او دفاع کردم.»

حامی استقلال طلبی کاتالونیا و بازی برای تیم ملی اسپانیا:« من فاش نمی کنم که جدایی طلب هستم یا ملی گرا چون این یک مساله شخصی است ولی بین استقلال طلبی و بازی برای تیم ملی اسپانیا منافاتی نمی بینم. همین حالا هستند و بوده اند بازیکنانی با ملیت دیگر که برای تیم ملی اسپانیا یا کشورهای دیگر بازی کرده اند. آنها هیچ حسی به اسپانیا نداشتند ولی همه توان شان را در زمین گذاشتند.»

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا