ورزش

چالش جدید باشگاه‌ها با تیم امید؛ بازیکن می‌دهند؟

اردوی دوم تیم فوتبال امید احتمالا با یک چالش تکراری مواجه خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی امید ایران از روز جمعه اردوی خود را بعد از مدت ها با حضور بازیکنان منتخب لیگ امیدها برپا کرد. این اردو که برای آزمایش بازیکنان جوان تیم های پایه زیر نظر مهدوی کیا برگزار شده تا 29 اسفند ادامه خواهد داشت.
بعد از این اردو مهدی مهدوی کیا سرمربی امیدها احتمالا لیست جدیدی که شامل بازیکنان زیر 23 ساله تیم های لیگ برتری است را اعلام خواهد کرد و در تعطیلات نوروز و فیفادی اردوی بعدی را برگزار خواهد کرد.
نکته قابل توجه این است که با وجود قرار داشتن اردوی تیم امید در فیفا دی اما با توجه به اینکه هفته بیست و چهارم لیگ برتر اواسط فروردین برگزار می شود، باشگاه ها به بازیکنان خود نیاز دارند.
از اینرو با شروع اردوی بعدی تیم ملی امید احتمالا شاهد چالش تکراری میان باشگاه ها و تیم زیر 23 سال ایران خواهیم بود.
در گذشته همواره بحث در اختیار گذاشتن بازیکنان تیم امید توسط باشگاه های لیگ برتری یک موضوع و چالش جدی بوده که باعث محرومیت هایی نیز برای بازیکنان و باشگاه ها شده است. از این رو حالا نیز به نظر می رسد این اتفاق در تعطیلات نوروز برای تیم امید رخ بدهد.
احتمالا شاهد این باشیم که برخی باشگاه ها اجازه حضور بازیکنان زیر 23 ساله شان در تیم امید را صادر نکنند و در فاصله 3 ماه تا شروع رقابت های زیر 23 ساله آسیا این موضوع یک بحران جدیدی را برای تیم تحت هدایت مهدوی کیا ایجاد کند.
باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون اردوی تیم امید و بازیکنان لیگ برتری اش رخ خواهد داد.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا