ورزش

چالش جدی نکونام برای دو فاکتور مهم!

ضربات آزاد و پنالتی استقلال متخصص می‌خواهد:

استقلال دو بازیکن تاثیرگذار و خاص خود را در ادامه فصل در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور دو بازیکن تاثیرگذار استقلال در نیم فصل نخست در هشت بازی آینده استقلال همراه این تیم نخواهند بود تا جواد نکونام دو بازیکن خود که با توانایی‌های خاص خود کمک حال این تیم بودند را در اختیار نداشته باشد.

کوین یامگا فول بک راست استقلال پنالتی‌زن اول این تیم بود و با گل کردن تمام پنالتی‌های خود در زمان حضور در استقلال خیال کادرفنی و هواداران استقلال را در زمان لحظه اعلام پنالتی راحت کرده بود، پنالتی دقایق پایانی مقابل پرسپولیس و آن شرایط حساس و ضربه مطمئن کوین‌ یامگا نمونه‌ای از تاثیر مستقیم او در نتایج استقلال داشت.

دیگر بازیکنی که در روند امتیازگیری استقلال تاثیرگذار بود مهدی مهدی‌پور بود که در زمان‌هایی که بازی گره خورده بود با ارسال‌هایش از نقطه کرنر یا ضربات آزاد شرایط را برای استقلال تغییر می‌داد و چهار پاس گل هم در این فصل به نام خود ثبت کرده بود.

چالش جدی نکونام برای دو فاکتور مهم!

پس از مصدومیت کوین‌یامگا استقلال یک پنالتی از دست داد و بعد از آن هنوز پنالتی‌زن مشخصی ندارد و باید دید در بازی‌های آینده منتظر ماند و دید کدام بازیکن مسئولیت نواختن ضربات پنالتی را بر عهده خواهد گرفت.

ضربات آزاد استقلال هم به همین شکل خواهد بود، جلال‌الدین ماشاریپوف، ابولفضل جلالی و در صورت حضور نیک‌نفس در زمین این 3 بازیکن مستعد خواهند بود که پشت توپ‌ها قرار بگیرند و ارسال‌ روی دروازه را انجام دهند که با توجه به 6 پاس گلی که جلالی در جریان مسابقه ارسال کرده سپردن این مسئولیت به این بازیکن چپ پا دور از انتظار نخواهد بود و زمانی که توپ در سمت دیگری قرار داشته باشد ماشاریپوف و نیک‌نفس اولویت‌های نکونام خواهند بود.

با توجه به دوری این دو بازیکن تاثیرگذار باید دید در شرایط مشابه استقلالی‌ها چه عملکردی خواهند داشت و این موضوع در روند تیمی استقلال تاثیرگذار خواهد بود یا خیر!

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا