ورزش

چراغ سبز بهترین بازیکن بوندسلیگا به بایرن و رئال!

دوست دارم هم‌تیمی موسیالا شوم

فلورین ویرتز ابراز علاقه کرد به زودی با جمال موسیالا هم‌تیمی شود. دیروز تونی کروس گفته بود که این دو می‌توانند ستاره رئال شوند.

به گزارش “ورزش سه”، فلورین ویرتز، بهترین بازیکن لورکوزن و فصل فوتبال آلمان بود. این ستاره جوان در قهرمانی تیمش نقش موثری داشت و حالا خود را مهیای حضوری قدرتمندانه در یورو 2024 می‌کند. ویرتز که شایعاتی در مورد توافقش با رئال در سال 2025 به گوش می‌رسد، در نشست خبری امروز خود در کمپ تیم ملی آلمان در مورد آینده‌اش حرف زد.

چراغ سبز بهترین بازیکن بوندسلیگا به بایرن و رئال!

دیروز تونی کروس گفت که جمال موسیالا و ویرتز توانایی بازی در رئال را دارند. امروز یکی از سوالات در مورد همین قضیه بود و ویرتز جواب داد: «فکر می‌کنم در حال حاضر هر دوی ما در باشگاه‌هایمان احساس راحتی می‌کنیم. اما هر از گاهی به شوخی می‌گوییم جالب است که با هم در یک باشگاه بازی کنیم. قطعا خوشحال خواهم شد که زمان بیشتری را با جمال بگذرانم.»

ویرتز ادامه داد: «جمال پسر بسیار خوبی است. من با او در خارج از زمین هم رابطه خیلی خوب و دوستانه‌ای دارم. ما می‌توانیم کارهای زیادی با هم انجام دهیم. در زمین به خوبی ارتباط برقرار می‌کنیم و بازی کنارش لذتبخش است.»

ویرتز در مورد از دست دادن جام جهانی 2022 به دلیل مصدومیت گفت: «آن یک اتفاق تلخ بود که قبل از جام جهانی مصدوم شدم. در آن مقطع با کادر فنی توافق کردم که باید 100 درصد آمادگی بدنی را داشته باشم. به همین دلیل حالا اینجا هستم. حالا واقعا منتظر بازی مقابل اسکاتلند هستم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا