ورزش

چراغ سبز مهاجم آژاکس برای انتقال به منچستریونایتد

آنتونی، وینگر آژاکس با توجه به علاقه شدید منچستریونایتد به نقل و انتقالات در تابستان امسال، جدایی از این تیم را رد کرده است.


به گزارش ایلنا، آنتونی ملی پوش برزیلی یکی از اولویت‌های اصلی اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد است. این باشگاه قبلاً با دو پیشنهاد 60 و 80 میلیون یورویی شکست خورده اما تصور می شود که سومین پیشنهاد را ارائه دهد.

پیشنهاد بعدی آن‌ها می‌تواند به قیمت 100 میلیون یورویی آژاکس نزدیک شود و این بازیکن 22 ساله اکنون درها را برای ترک قهرمان هلند قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باز کرده است.

آنتونی در مصاحبه‌ای اختصاصی با دتلگراف هلند گفت که می خواهد برای همه طرف‌های درگیر تصمیم درستی بگیرد و صادقانه بگویم که نمی‌تواند احتمال ترک باشگاه را رد کند.

او گفت: “چیزی که می‌توانم بگویم این است که می‌خواهم با خانواده، شرکای تجاری و آژاکس تصمیم درستی بگیرم که برای همه خوب است. در نهایت خداوند آینده من را رقم می‌زند.”

وقتی از او پرسیده شد که آیا می‌تواند ماندن خود را در آژاکس بعد از تابستان تضمین کند، افزود: “نه، صادقانه بگویم، نمی‌توانم. اکنون روی فوتبال بازی کردن تمرکز می‌کنم و همه مسائل دیگر را به دست عواملم و برادرم گذاشته‌ام. آن‌ها به من توصیه می‌کنند که چه چیزی بهتر است.”

آنتونی به تمجید از تن هاگ ادامه داد و معتقد است که این سرمربی 52 ساله اعتبار لازم را دارد تا بتواند جایگاه یونایتد را تغییر دهد، زیرا با روش‌های خود در باشگاه‌های سابق موفق شده است.

او در مورد سرمربی هلندی گفت: “منچستریونایتد زیر دست او پیشرفت خواهد کرد. او در باشگاه های قبلی خود ثابت کرده است که روشش جواب می دهد.”


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا