ورزش

چرا باید جذب سعید معروف را پنهان کنیم

داشتن او باعث افتخار ماست

محمد رضا تندروان، سرمربی شهداب یزد در گفتگو با ورزش سه به حواشی ایجاد شده درباره انتقال سعید معروف به این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، دیروز بود که برخی از خبرگزاری ها از توافق کامل سعید معروف با باشگاه شهداب یزد خبر دادند. کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران که این روزها در ترکیب فنرباغچه ترکیه به میدان می‌رود اما گفته می‌شود که برای جام باشگاه‌های آسیا به ترکیب نماینده ایران اضافه خواهد شد.

با این وجود روز گذشته باشگاه شهداب و مشخصا مدیرعامل این باشگاه به شایعه توافق کامل با سعید معروف واکنش نشان داده و اعلام کرد که هنوز هیچ چیزی در این باره نهایی نشده و حتی آنها به شکل مستقیم با ستاره سابق تیم ملی وارد مذاکره نشده اند.

در همین راستا گفت و گوی کوتاهی با سرمربی شهداب داشتیم و از او درباره جزئیات ماجرا جویا شدیم. محمدرضا تندروان در این باره به ورزش سه گفت: “باعث افتخار هر تیمی است که سعید معروف را در اختیار داشته باشد. با این حال پروژه جذب بازیکن برای ما به آن شکلی نیست که در رسانه ها اعلام می‌شود. ما باید طی ده روز آینده تمام بررسی ها را انجام دهیم و بعد در این باره تصمیم گیری کنیم.

من برخی مسائل که در این باره مطرح می‌شود را اصلاً متوجه نمی شوم. چرا ما باید بخواهیم اتفاق به این خوبی یعنی جذب سعید معروف را پنهان کنیم. قطعاً حضور او در اینجا باعث افتخار ماست و اگر چیزی نهایی شود حتماً خود باشگاه اول اعلام می کند.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا