ورزش

چرا کاپیتان خیلی زود به حمایت از رئیس فدراسیون پایان داد؟


کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال خیلی زود به حمایت‌های خود از رئیس جوان فدراسیون بسکتبال پایان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نهم اسفند ماه بود که جواد داوری، بازیکن سابق تیم ملی توانست با کسب اکثریت آرا به ریاست فدراسیون بسکتبال برسد و سکان این رشته دانشگاهی را تا 4 سال آینده در دست بگیرد.

داوری که خودش چندی سال بازیکن تیم ملی رسید که برای رسیدن به این پست حمایت برخی بازیکنان و ملی پوشان را پشت سر خود داشت. یکی از این نفرات صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بود که رابطه خوبی طی چند سال گذشته با داوری داشته است.

بعد از انتخاب شدن داوری هم صمد در چند مصاحبه حمایت قاطع خود را داوری نشان داد و اعلام کرد که داوری آدم سالمی است و می‌تواند بسکتبال را به پیشرفت خوبی برساند و در این مدت مشورت‌هایی را به رئیس جوان فدراسیون می‌داد، اما به یک باره اعلام کرد که دیگر حمایتی از فدراسیون ندارد.

ظاهرا کاپیتان از برخی انتخاب‌های داوری در تیم ملی و فدراسیون گلایه دارد و معتقد است مشورت‌های او بی تاثیر بوده و داوری به آنها توجهی نمی‌کند.

 

به نظر می‌رسد نیکخواه بهرامی از این نگران است که اگر اتفاقات و ناکامی‌هایی در آینده رخ دهد، به خاطر حمایت‌هایش پای او هم نوشته شود و حالا که داوری اهمیتی به مشورت‌های او نمی‌دهد، به همین دلیل فاصله گرفتن از رئیس فدراسیون را در پیش گرفته است.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا