ورزش

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای رونالدینیو: حامی برزیلم!

رونالدینیو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، از اظهارات چند روز قبلش درباره این تیم عقب‌نشینی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی برزیل خودش را برای حضوری قدرتمند در رقابت‎‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ آماده می‌کند و امیدوار است که بتواند بار دیگر عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد و آن را از تیم ملی آرژانتین که حریف قدیمی آنهاست پس بگیرد. 

با این حال، رونالدینیو که در سال‌های نه چندان دور یکی از ستاره‌های درخشان این تیم بود در روزهای گذشته اظهاراتی را مطرح کرد که جنجال زیادی را در فوتبال این کشور به همراه داشت. او مدعی شده بود که تیم ملی کشور پر از کمبود است و به همین دلیل تمایلی برای تماشای بازی‌های این تیم در رقابت‌های کوپا نخواهد داشت.

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای رونالدینیو: حامی برزیلم!

این اظهارات با واکنش تند بسیاری از جمله رافینیا روبرو شد و حالا این ستاره سابق برزیل اظهاراتش را تغییر داده است. او در این باره به خبرنگاران گفت:« من این حرف را زدم تا واکنش بقیه را داشته باشم. قرار است طوری برزیل را حمایت کنم که پیش از این هرگز نکرده بودم. 

برزیل به این حمایت نیاز دارد. بازیکنان جوان با استعداد بسیاری هستند که باید از سوی مردم برزیل مورد حمایت قرار بگیرند. حالا زمان برگزاری مسابقات کوپا آمه‌ریکاست و ما می‌توانیم با جام به خانه برگردیم. ما جوی فوق العاده برای حمایت از این تیم ایجاد خواهیم کرد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا