ورزش

چشمی جامِ استقلال را نگه داشت(عکس)

هافبک با تجربه استقلال با دفع توپ‌های خود مانع از باز شدن دروازه تیمش مقابل نساجی شد.

به گزارش “ورزش سه”، پیروزی استقلال مقابل نساجی مازندران و قهرمانی در سوپر جام در حالی به دست آمد که دروازه آبی‌پوشان بسته ماند و تعدادی از بازیکنان این تیم ازجمله روزبه چشمی با نمایش درخشانی که در این مسابقه ارائه کردند، موجب شدند تا حریف‌شان در زدن گل ناکام بماند.

روزبه چشمی که مثل همیشه در ترکیب و خط میانی استقلال مقابل نساجی مازندران حضور داشت، یک بازی تاثیرگذار دیگر در خط میانی آبی‌ها ارائه داد و در کنار اینکه حضور به موقع در فاز دفاعی داشت، با گردش توپ در میانه زمین، نظم خاصی به نمایش تاکتیکی شاگردان ساپینتو داده بود.

کاپیتان دوم استقلال که سودای حضور در فهرست نهایی تیم ملی و تجربه دومین جام جهانی متوالی را دارد، در بیشتر نبردهای هوایی مقابل نساجی مازندران برتر بود و روی زمین هم با تکل و قطع توپ کاری کرد تا خطر زیادی مدافعان و دروازه‌بان تیمش را تهدید نکند و یک حرکت شاخص هم انجام داد.

روزبه چشمی که هفته گذشته یک نجات دروازه عالی مقابل هوادار داشت، امروز هم برابر نساجی مازندران همین کار را انجام داد و در وقت‌های تلف شده که حریف‌شان برای زدن گل مساوی تلاش می‌کرد، سانتر خطرناک علی شجاعی را قبل از ورود به دروازه استقلال با ضربه سر دفع کرد تا تیمش بدون گل خورده به قهرمانی سوپر جام برسد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا