ورزش

چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)

امید نورافکن و میلاد زکی‌پور آماده دیدار با استقلال خوزستان شدند.

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن و میلاد زکی‌پور دو بازیکن چپ‌پای سپاهان در تمرین امروز حضور داشتند و با انگیزه آماده دیدار با استقلال خوزستان شدند.

تیم سپاهان با حضور فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان سمت راست قدرتمندی دارد و با زوج‌سازی که در سمت راست تشکیل داده بار هجومی این تیم روی دوش جناح راست تیم است و با توجه به خصوصیت دفاعی بازیکنان سمت چپ این تیم بالانس خوبی در هفته‌های اخیر در این تیم ایجاد شده است.

در نیم فصل نخست با حضور همزمان زکی‌پور و رامین رضاییان خط حمله سپاهان خطرناک‌تر بود و گل‌های زیادی به ثمر رساندند اما در مقابل هم به سادگی گل‌دریافت می‌کردند و همین موضوع اقتدار آنها برای صدرنشینی را تحت تاثیر قرار داد و هرگز به صدر جدول نرسیدند.

چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)

در دیدارهای اخیر میلاد زکی‌پور اکثرا روی کارهای دفاعی تمرکز می‌کند و در دقایقی از مسابقه با حضور ناگهانی برتری عددی را برای سپاهانی ها ایجاد می‌کند و البته در همان لحظه امید نورافکن که سابقه بازی در پست دفاع چپ را هم دارد جای خالی او را پوشش می‌دهد و همچنان سپاهان اسیر ضدحمله نمی‌شود.

پس از جدایی محمد قربانی، بازگشت نورافکن به ترکیب سپاهان در نیم فصل دوم اتفاق مثبتی در ترکیب سپاهان بود و این بازیکن در هفته‌های گذشته با بازگشت به فرم ایده‌آلی که در گذشته داشت حضور یک بازیکن جنگنده، شوت‌زن و دونده این تیم را در سطح بالاتری قرار داده است.

امید نورافکن و میلاد زکی‌پور در جریان تمرین امروز سپاهان عکس یادگاری جالبی گرفتند و با چهره‌ای شاداب آماده دیدار با استقلال خوزستان می‌شوند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا