ورزش

ژاوی: این سخت ترین گروه در ۲۰ سال اخیر است

سرمربی آبی اناری ها بعد از چند روز به قرعه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد و آن را سخت ترین گروه در ۲۰ سال اخیر توصیف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، مراسم قرعه کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و بارسلونا باید در گروهی بسیار سخت باید با اینتر، بایرن مونیخ و ویکتوریا پلژن رقابت کند.
بسیاری نام گروه مرگ را برای این گروه انتخاب کردند و به نظر می‌رسد که ژاوی هم با این تعبیر موافق است.
سرمربی آبی اناری‌ها گفت: تلاش می‌کنیم تا برابر هر تیمی به پیروزی برسیم. ما تنها به پیروزی فکر می‌کنیم با این حال باید بگویم که در گروه بسیار سختی قرار داریم. شاید این سخت ترین گروه در ۱۰-۲۰ سال اخیر باشد.
او ادامه داد: صعود کردن به دور بعد اصلا آسان نیست. اگر می‌خواهیم که راهی دور بعد شویم باید بسیار خوب بازی کرد و قدر موقعیت‌ها را دانست. هدف نخست ما صعود به دور بعد است و این یک چالش جدی برای ما به شمار می‌آید.
بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان بسیار خوب جذب کرده است و به نظر می رسد که آبی اناری‌ها می‌توانند یک فصل متفاوت را تجربه کند.
بارسلونا فصل قبل هم در مرحله گروهی با بایرن مونیخ در یک گروه قرار داشت که در هر دو بازی رفت و برگشت برابر نماینده آلمان شکست خورد تا نتواند راهی دور بعد شود.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا