ورزش

ژاوی حق داشت: این بازیکن در حد بارسلونا نبود

پیش‌بینی ژاوی در مورد وضعیت عبدالصمد ازلزولی در بتیس درست بود و مشخص شد او چرا در بارسا هم فیکس بازی نمی‌کرد.

به گزارش “ورزش سه”، عبدالصد ازلزولی (عبده) با مراکش به جام ملت‌های آفریقا می‌رود اما بتیس چندان نگران غیبت او نیست. این دقیقا بر خلاف مورد چادی ریاض است که حضور او در مراکش به معضلی جدی برای بتیس تبدیل شده است. 

عبده 22 ساله در تابستان با هفت میلیون یورو از بارسا به بتیس رفت و 50 درصد حق فروش او در آینده نیز به بارسا خواهد رسید، ولی نتوانسته در این تیم به بازیکن ثابت تبدیل شود.

1973313

عبده فصل را با بارسا شروع کرد ولی ژاوی هرناندز در دو هفته ابتدایی لالیگا او را به عنوان بازیکن تعویضی مقابل ختافه و کادیز به میدان فرستاد و در دیدار مقابل ویارئال به او میدان نداد. عبده که می‌خواست در بارسا فیکس بازی کند، با مشاهده وضعیت خود تصمیم به جدایی گرفت و در نهایت نیز راهی بتیس شد.

بعد از جدایی او وقتی از ژاوی سوال کردند، او پاسخ داد: «عبده همیشه می‌خواست از ابتدا بازی کند، نمی‌دانم که آیا او در بتیس به این هدف خواهد رسید یا خیر.»

1969351

پیش‌بینی ژاوی درست بود، زیرا عبده در لالیگا فقط سه بازی فیکس بوده و در لیگ اروپا و کوپا دل ری نیز مجموعا هفت بازی کار را از ابتدا شروع کرده است. حالا مشخص شده چرا ژاوی به عبده از ابتدا میدان نمی‌داد. او حتی در بتیس نیز قافیه را به رقبایش باخته است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا