ورزش

ژاوی دمبله را ترساند: نیمار بعدی تویی!

آخرین تلاش سرمربی بارسا برای حفظ ستاره فرانسوی

ژاوی هرناندز در جلسه خصوصی با عثمان دمبله به او هشدار داد که ترک بارسلونا و حضور در PSG می تواند به پایان دوران اوج او منجر شود.

به گزارش ورزش سه، پرواز اعضای تیم بارسلونا از دالاس به لاس وگاس با تاخیر 4 ساعته مواجه شد تا آنها چند ساعت بیشتر در هتل تامپسون اقامت داشته باشند؛ جایی که ژاوی هرناندز در تلاش بود تا عثمان دمبله را برای ماندن در نوکمپ متقاعد کند.

عثمان دمبله نسبت به ترک بارسلونا و حضور در پاری‌سن‌ژرمن ابراز تمایل کرده است. این یک خبر شوکه کننده برای ژاوی بود که از زمان حضورش روی نیمکت بارسا همواره بزرگترین حامی ستاره فرانسوی بوده و با چنگ و دندان از او در برابر انتقادات دفاع کرده است.

1903953

سرمربی بارسلونا تصور می کرد دمبله را در فصل جدید در اختیار خواهد داشت اما وقتی با اینجنت این بازیکن تماس گرفته شد، اوضاع تغییر کرد. پاریسی‌ها حاضرند برای جذب ستاره فرانسوی حسابی دست به جیب شوند. با این وجود سرمربی بارسا در جلسه خصوصی با دمبله سعی کرد به او هشدار دهد که آینده فقط پول نیست و احتمال افت فاحش و پایان زودهنگام دوران حرفه ای اش با این تصمیم ناگهانی بالاست.

در این جلسه ژاوی بی پرده از مثال هایی استفاده کرد که شاید رسانه ای شدن آن به ضرر او باشد. موندو دپورتیوو مدعی شد که سرمربی بارسا با اشاره به سرنوشت نیمار بعد از ترک بارسلونا و حضور در پاری‌سن‌ژرمن دلایل خود را بیشتر برای او شرح داد تا دمبله در فرصت 5 روزه ای که باشگاه به او داده عاقلانه تر فکر کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا