ورزش

ژاوی: همه داوری بازی رئال را دیدند و حرفی نمانده!

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، با کنایه در مورد داوری دیدار رئال مادرید و آلمریا که با پیروزی 4-2 کهکشانی‌ها تمام شد، صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا امشب خارج از خانه و در ورزشگاه بنیتو ویامارین در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا، میهمان رئال بتیس بود و موفق شد این تیم را بعد از نزدیک به 8 ماه شکست‌ناپذیری در خانه، 4-2 شکست دهد. ژاوی در نشست خبری بعد از این بازی از تیمش رضایت داشت.

پیروزی امشب؟
“این یکی از بهترین بازی‌های فصل ما بود. ما بازی خوبی انجام دادیم، اما باید زودتر کار را تمام می‌کردیم. پس از اولین گلی که آنها زدند، ما دچار تنش شدیم و بلافاصله یکی دیگر را دریافت کردیم. ما خیلی خوب کار می‌کردیم، بازی را به خوبی کنترل می‌کردیم و نتیجه 0-2 بود. گل اول روی یک اتفاق به ثمر رسید. احساس کردم خطای احتمالی روی پدری رخ داد. آرائوخو و اینیاکی هم هماهنگ نبودند و آنها گل زدند. کمی اوضاع دفاع نگرانم می‌کند. ما خودمان اوضاع را برای خود پیچیده کردیم.”

1981601

تیم دارد به اوج برمی‌گردد؟
“تیم بسیار خوب بوده است، ما یک قدم به جلو برداشته‌ایم. ما یک بازی کامل انجام نداده‌ایم، اما به طور کلی این یک بازی عالی بود. فکر می‌کنم هواداران از این مسابقه لذت بردند، ما مطمئناً لذت بردیم. این یک گام بزرگ رو به جلو است. ما در ورزشگاهی پیروز شدیم که هیچ تیمی نتوانسته است این فصل در آن برنده شود. ما این کار را با کمک جوانان و شخصیت خودمان انجام دادیم. امیدوارم این نتیجه بتواند نقطه عطفی برای ما باشد. ما به یک لحظه نیاز داشتیم تا روند منفی خود را تغییر دهیم.”

لامین یامال و کوبارسی؟ 
بسیار جوان هستند. باهم رقابت می‌کنند. می‌توانند دوران درخشان خودشان را روزی در بارسا رقم بزنند و انگار نه انگار کوبارسی 16 ساله است. او فوتبالیست بسیار توانمندی است و وقتی با او صحبت می‌کنید یک مرد بالغ است. او مسئول و متمرکز است. فکر نمی‌کنم او امروز یک پاس را هم اشتباه فرستاده باشد.”

بازی کوپا دل ری با اتلتیک بیلبائو؟
“بازی در سن مامس بسیار سخت خواهد بود. ما باید برای تمام عناوین باقیمانده بجنگیم.”

داوری بازی رئال مادرید و آلمریا؟
“همه دیدید که چه اتفاقی افتاد. اول فصل هم گفته بودم اوضاع داوری این فصل خوب نیست و همه هم دلیلش را دیدند. به هر حال ما تا پایان برای لیگ با رئال و خیرونا می‌جنگیم.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا