ورزش

«ژوتا» پیروز نبرد مقابل مورایس

رسانه های پرتغالی؛

دو رسانه پرتغالی زبان به دیدار تیم های الاتحاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا پرداختند و از «ژوتا» وینگر الاتحاد تمجید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال الاتحاد و سپاهان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر یک نماینده عربستان به پایان رسید. در نیمه دوم این دیدار، ژوتا وینگر پرتغالی الاتحاد در مصافی تک به تک با پیام نیازمند توانست گل دوم تیم خود را به ثمر برساند تا الاتحاد این بازی خانگی را با برتری پشت سر بگذارد.

با توجه به اینکه ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان هم اصالتی پرتغالی دارد، رسانه‌های این کشور به جدال بازین الاتحاد و سرمربی سپاهان پرداختند و وینگر سابق تیم لیسبون را پیروز این جدال پرتغالی معرفی کردند.

روزنامه اوجوگو در این خصوص تیتر زد: “ژوتا تعیین کننده پیروزی الاتحاد مقابل سپاهان مورایس” این روزنامه در مطلب خود آورده است: ژوتا با گلی که در نیمه دوم به ثمر رساند، توانست پیروز این مسابقه را مشخص کند. بازیکن سابق بنفیکا و سلتیک، روی پاس حمدالله و با حرکت انفرادی تواست دروازه تیم ایرانی را باز کند. ژوزه مورایس به همراه سپاهان با این شکست ۱۰ امتیازی باقی مانند و باید منتظر دیدارهای امروز لیگ قهرمانان آسیا باشند تا جواز صعود به مرحله بعدی را به دست آورند.

روزنامه ابولا تیتر زد: ژوتا باعث پیروزی الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا شد؛ این روزنامه در مطلب خود آورده است: تیم سپاهان ایران با هدایت ژوزه مورایس تلاش‌های زیادی را برای گلزنی کرد اما نتوانستند بازی را با برتری به اتمام برسانند. در نیمه دوم این دیدار، ژوتا توانست در دقیقه ۶۸ و با حرکتی زیبا گل پیروزی بخش الاتحاد را به ثمر برساند تا تیمش به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شود.

«ژوتا» پیروز نبرد مقابل مورایس

رسانه «noticiasaominuto» تیتر زد: ژوتا باعث شکست سپاهان مورایس شد؛ این رسانه در مطلب خود نوشت: ژوتا در دوازدهمین بازی خود برای الاتحاد توانست دومین گل خود را به ثمر برساند. او در نیمه دوم دیدار با سپاهان توانست گل پیروزی بخش را برای الاتحاد به ثمر برساند و باعث شکست سپاهان تحت هدایت ژوزه مورایس شد.

«ژوتا» پیروز نبرد مقابل مورایس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا