ورزش

ژول کنده: لوا بازی بعدی به بایرن گل می‌زند

ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسلونا، معتقد است که روبرت لواندوفسکی ناکامی بازی رفت برابر بایرن مونیخ را در بازی برگشت جبران خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 0-2 از سد این تیم عبور کرد. 
بایرن توانست به خوبی از موقعیت‌هایی که در این بازی داشت استفاده کند و دوبار دروازه حریف را باز کند اما شاگردان ژاوی هرناندز در انجام این کار موفق نبودند. 
لواندوفسکی چندین موقعیت خوب در جریان این دیدار برابر تیم سابقش به دست آورد اما نتوانست از توانایی‌اش در ضربات پایانی برای تبدیل کردن این فرصت‌ها به گل استفاده کند و در نهایت با قبول شکست برابر هم تیمی‌های سابقش مونیخ را ترک کرد. 


این در حالی بود که اگر این ستاره لهستانی می‌توانست در نیمه اول این فرصت‌ها را به گل تبدیل کند شاید شرایط بازی تغییر می‌کرد و این بارسا بود که انتقام شکست‌های چند سال اخیر را از بارسا می‌گرفت. 
ژول کنده پس از پایان بازی از عملکرد هم تیمی‌اش در بازی برابر بایرن دفاع کرد و به خبرنگاران گفت:« لواندوفسکی در دیدار بعد شانس‌هایی که امروز از دست داد را به گل تبدیل خواهد کرد. ما خیلی خوب مبارزه کردیم. همه چیز به جزئیات در زمین بستگی دارد. تنها کمبود ما در بازی امشب گل‌هایی بودند که نتوانستیم بزنیم. ما روی یک کرنر به مشکل خوردیم و پس از آن بلافاصله گل دوم را دریافت کردیم که کار را برای ما سخت کرد.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا