ورزش

کابوس ایتالیا در یورو 2024 ادامه دارد: مصدومیت ستاره!

فدریکو کیه‌زا، ستاره تیم ملی ایتالیا، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در دیدارهای انتخابی یورو 2024 نخواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ایتالیا فردا شب در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 باید به مصاف تیم ملی مقدونیه برود. 

بسیاری معتقد هستند که کیه‌زا حالا به یکی از رهبران تیم ملی ایتالیا تبدیل شده و نقشی کلیدی را در دیدارهای مرحله انتخابی یورو 2024 ایفا خواهد کرد اما حالا شرایط برای این تیم کاملا فرق کرده و ممکن است دردسری جدی را برای آنها به همراه داشته باشد. 

این بازیکن 25 ساله در ماه ژانویه سال گذشته میلادی دچار پارگی رباط صلیبی شد و همین موضوع باعث شد که 10 ماه از میادین به دور باشد اما پس از بازگشت بار دیگر به دوران اوجش برگشت و نشان داد که این مصدومیت جدی مشکلی را برایش به همراه نداشته است. 

1913032

او در فصل جدید هم نمایشی درخشان در ترکیب یوونتوس ارائه کرد و در دو پیروزی برابر اودینزه و امپولی موفق به گلزنی شد تا هواداران بی‌صبرانه منتظر تماشای بازی او در تیم ملی ایتالیا و تحت هدایت لوچانو اسپالتی باشند. 

اما حالا کالچومرکاتو خبر داده که کیه‌زا امروز به دلیل احساس درد شدید از ناحیه ماهیچه پایش مجبور به ترک تمرینات تیمی شده و در عضلات سه سر رانش احساس درد و مصدومیت دارد که خبر بسیار بدی برای این تیم است. 

گفته می‌شود قرار است امروز آزمایشاتی روی او انجام شود اما بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن بتواند ایتالیا را در بازی فردا شب برابر مقدونیه همراهی کند. شاید شرایط برای حضور او در میدان در بازی برابر اوکراین فراهم شود اما حتی این موضوع هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا