ورزش

کابوس تکراری پپ: سیتی باز هم پنالتی خراب کرد

به نظر می‌رسد که خراب شدن پنالتی‌هایی که به سود منچسترسیتی اعلام شده به معضل اصلی پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، تبدیل شده است.

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب دیدارهای برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بروسیا دورتموند رفت و به تساوی 0-0 برابر این تیم رضایت داد. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که در دقیقه 58 این بازی بود که داور یک ضربه پنالتی به سود منچسترسیتی اعلام کرد و ریاض محرز پشت این ضربه قرار گرفت اما گرگور کوبل موفق شد این توپ را مهار کند و مانع از به ثمر رسیدن اولین گل سیتی و بازی شد. 
سیتی از ابتدای فصل تا به حال غیرقابل مهار به نظر می‌رسید و 36 گل تنها در 11 دیدار در لیگ برتر به ثمر رسانده اما یک مشکل همیشگی بارها و بارها برای تیم گواردیولا تکرار شده و حالا به نظر می‌رسد که به معضلی اساسی برای این تیم تبدیل شده است. 

این دومین پنالتی‌ای بود که محرز خراب کرد و پیش از این در بازی برابر کپنهاگن نیز یک پنالتی از دست داده بود. سیتی نیز در مجموع در طول دوران حضور گواردیولا روی نیمکت این تیم تا به حال 25 پنالتی از 80 پنالتی که به سودش اعلام شده را خراب کرده است که آمار خوبی به حساب نمی‌آید. 
گواردیولا نیز پس از پایان این بازی با تاکید روی این موضوع گفت:« البته که این مشکلی جدی است. ما 24 یا 25 پنالتی را از زمان پیوستن من به این تیم از دست دادیم. اکثر آنها هم در لیگ قهرمانان بوده است. این تعداد زیادی است و باید راهی پیدا کرد.»                                                                                                                                                           
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا