ورزش

کارخانه: حیف است، داورزنی باید در والیبال بماند

او ۱۷،۱۸ سال برای این ورزش زحمت کشیده؛

مصطفی کارخانه، پیشکسوت والیبال در گفت و گو با ورزش سه تاکید کرد که داورزنی باید به کارش ادامه دهد.

به گزارش “ورزش سه”، دیشب بود که یکی از خبرگزاری ها سندی را مبنی بر پایان کار محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال منتشر کرد. بر این اساس داورزنی به دلیل بازنشستگی نمی تواند به کار خود در فدراسیون والیبال ادامه دهد و از دی ماه دیگر رئیس فدراسیون نخواهد بود.

این شکل کنار رفتن داورزنی می تواند عواقب زیادی را برای والیبال ایران در پی داشته باشد و حتی ممکن است خطر تعلیق نیز والیبال ایران را تهدید کند.

در همین راستا بعد از اعلام این خبر گفت و گویی کوتاه با پیشکسوت والیبال ایران ترتیب دادیم. مصطفی کارخانه در گفت و گو با ورزش سه در این رابطه گفت: “من معتقدم داورزنی مدیری است که قابلیت های بالایی دارد.  حیف است. داورزنی سرمایه ملی است. او باید حفظ شود. او بالاخره برای والیبال این مملکت ١٧،١٨ سال زحمت کشیده است. یک مسیر طولانی را طی کرده و یک بخشی از کارهایش مانده و چشم انداز و اهدافی دارد. حیف است، والیبال به سادگی به اینجا نرسیده و برای آن زحمت کشیده شده است.”

کارخانه همچنین درباره احتمال تعلیق والیبال ایران نیز گفت: ” بله، فدراسیون جهانی والیبال با هیچکس شوخی ندارد. به هر حال از دوره چهار ساله داورزنی هنوز زمان باقی مانده و من امیدوارم وزارت ورزش طوری شرایط را رقم بزند که او در والیبال بماند. باز هم می گویم حیف است او بخواهد برود.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا