ورزش

کارشکنی تایلندی‌ها برای قایقرانی ایران تمامی ندارد

مسابقات قایقرانی آب های آرام، آخر اسفند آغاز می شود اما هنوز تایلند دعوت‌نامه حضور در این رقابت ها را برای فدراسیون ایران ارسال نکرده است.

به گزارش ایسنا، مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی آسیا در اواخر اسفند به میزبانی تایلند برگزار می شود. تایلند در دو رویداد قبلی که میزبان بود،چالش هایی را برای ایران ایجاد کرد و اکنون این نگرانی وجود دارد که برای این مسابقات هم دوباره مانع تراشی کند چراکه هنوز دعوت‌نامه شرکت در مسابقات را برای فدراسیون ایران ارسال نکرده است.

تایلند پیش از این برای مسابقات کسب سهمیه اسلالوم به نماینده ایران ویزا نداد و برای قهرمانی آسیا رویینگ هم در آستانه اعزام اعلام کرد، ورزشکاران ایران و عراق باید یک هفته قرنطینه شوند که همین مساله باعث لغو اعزام رویینگ سواران شد.

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره  این ارسال نشدن دعوتنامه بیان کرد: دعوت‌نامه حضور در مسابقات هنوز برای فدراسیون ایران ارسال نشده که این مساله دغدغه فکری را برایم به وجود آورده است. البته من اعلام کرده‌ام اگر این دفعه هم مشکلی پیش بیاید، با جدیت تمام پیگیر شکایتم از تایلند خواهم بود.

 او در پاسخ به این پرسش که امکان گذاشتن قرنطینه وجود دارد؟ گفت: فعلا به ما اعلام کرده اند که بدون قرنطینه است و اگر با قرنطینه باشد که اعزام  نمی‌کنیم چون نمی توان ورزشکاران را ۱۰ روز در قرنطینه نگه داشت.

سهرابیان در مورد اینکه مسابقات قهرمانی آسیا آزمون جدی برای سرمربی خارجی آب های آرام خواهد بود، تاکید کرد: هنوز زود است و نمی توان هیچ کسی را در دو، سه ماه ارزیابی کرد. باید شش، هفت ماه بگذرد تا نشان دهد  تاثیر برنامه های او در عملکرد ورزشکاران ما چگونه بوده است و در  بازی های آسیایی می توان این ارزیابی را داشت. با توجه به تجربه ای که دارم، مطمئن باشید کارش خوب است. اگر کسی نمی تواند با او کار کند، مشکل از خودش است. برنامه تمرینات او را تا بازی های آسیایی دیده ام برای هر ورزشکار یک برنامه جدا دارد. حالا برخی ها برای اینکه خودشان را خوب جلوه دهند، مقداری اطلاعات خودشان را اشتباه عنوان می کنند که این مساله بر روی رکورد نویسی و برنامه نویسی تاثیر منفی می گذارد. به نظرم باید دست به دست هم دهیم تا کارها به خوبی جلو برود.

او در پاسخ به این پرسش که فدراسیون بدهی جدیدی ندارد؟ تصریح کرد: عادت دارم هر ماه بدهی جدیدی رو شود و خدا را شکر فعلا خبری نیست و می توانیم پولمان را برای ورزشکاران خودمان هزینه کنیم.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا